dc.contributor.advisor | Peterka, Zdeněk | |
dc.contributor.author | Modráčková, Julie | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:30:38Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:30:38Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26092 | |
dc.description.abstract | Modráčková J.
Výtvarná kultura na 1. stupni ZŠ
Diplomová práce
Diplomová práce je zaměřena na problematiku seznamování dětí s výtvarnou kulturou na prvním stupni základní školy.
Práce je rozdělena do několika kapitol, ve kterých jsou popsány některé formy a metody práce s dětmi, které můžeme ve škole využívat při výuce. Obsahuje také výtvarné projekty, které mohou posloužit jako inspirace. | cze |
dc.format | 64 s. | |
dc.format | 64 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Výtvarná kultura na 1. stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Art Culture at the first grade of primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 1347 | |
dc.description.abstract-translated | Graduation theses
Art Culture at the first grade of primary school
This graduation theses is focused on the problematic of identification wth art culture at the first grade of primary school.This g.t. is devided into a few chapters that are describing some forms and methods of working with children we can use in the school. It includes some art plans too. It can accommodate as an inspiration for other people. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-VV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Chodura, Radko | |
dc.description.defence | Posluchačka komisi seznámila se svou diplomovou prací. Reagovala na připomínky vedoucího i oponenta diplomové práce. Zaměřila se zejméma na praktickou a metodickou stránku dané problematiky. Svou obhajobu podpořila doprovodnými obrazovými přílohami. Svou obhajobou plně prokázala schopnost využít svých poznatků i ve své pedagogické praxi. | cze |