Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBauman, Petr
dc.contributor.authorČermák, Jaromír
dc.date.accessioned2021-11-19T13:00:23Z
dc.date.available2021-11-19T13:00:23Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2609
dc.description.abstractPráce se zabývá kurikulární reformou a jejím přesahem do výchovy ve volném čase. Po ujednocení pojmového aparátu, který je v dané sekci mimořádně nejednotný, se snaží vyhledat cíle vzdělávání typické pro společnostní model kurikula. Při nalezení klíčových kompetencí jakožto primárně chápaného prostředku naplňujícího cíle reformy se pokouší tyto kompetence mapovat. V praktické části se práce zaměřuje na dokumenty obsahující cíle volnočasových zařízení na území okresu České Budějovice a hledá v nich, nakolik se jejich cíle shodují s cíly po kurikulární reformě a zda se k naplnění cílů plánuje použití klíčových kompetencí.cze
dc.format90 s. (147 303 znaků)
dc.format90 s. (147 303 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKurikulumcze
dc.subjectkurikulární reformacze
dc.subjectcíle vzdělávánícze
dc.subjectklíčové kompetencecze
dc.subjectvýchova ve volném časecze
dc.subjectThe curriculumeng
dc.subjectcurriculum reformeng
dc.subjecteducational targetseng
dc.subjectkey competenceseng
dc.subjectleisure educationeng
dc.titleDopady kurikulární reformy na oblast výchovy ve volném časecze
dc.title.alternativeThe impact of curriculum reform in the area of leisureeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag34783
dc.description.abstract-translatedThis work deals with curricular reform and its relation to leisure education. Trying to locate the targets of education for the society model curriculum. When finding the key competencies understood as primarily a means of fulfilling the objectives of reform attempts to map these competences, in the practical part analyze the documents containing leisure facilities targets and looking how their goals coincide with the goals of the curriculum reform, and whether the objectives of the planned use of key competencies.eng
dc.date.accepted2014-09-05
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam