Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČerný, Rostislav
dc.contributor.authorMašková, Markéta
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:44Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:44Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26104
dc.description.abstractV diplomové práci je provedeno didaktické zpracování tématu Jak bojují rostliny s nedostatkem popřípadě s přebytkem vody pro základní školy. Teoretická východiska obsahují odborné teoretické podklady k problematice a analýzu učebnic přírodopisu. Na základě analýzy učebnic přírodopisu a prostudování odborné literatury byly navrženy výukové texty na téma Voda v rostlinném těle resp. nedostatek (přebytek) vody v rostině. Součástí jsou také návrhy pracovních listů a didaktického testu. Tyto učební pomůcky jsou zaměřeny na aktivní, tvořivý samostatny nebo skupinový přístup žáku k plnění zadaných úkolů.cze
dc.format52 s. , 23 s. obr. příloh.
dc.format52 s. , 23 s. obr. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAnalýza učebniccze
dc.subjectvýukové textycze
dc.subjectpracovní listycze
dc.subjecttest.cze
dc.subjectAnalysis of natural history schoolbookseng
dc.subjecttutoring textseng
dc.subjectworksheetseng
dc.subjectdidactit test.eng
dc.titleJak bojují rostliny s nedostatkem popřípadě přebytkem vláhy (Didaktické zpracování tématu na úrovni ZŠ)cze
dc.title.alternativeHow plants adapt to shortage or surplus of water (didactic processing of the topic for primary school)eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1389
dc.description.abstract-translatedThe thesis brings didactic processing of the topic How plants adapt to shortage or surplus of water. Abstract foundations contain academic base data of this scope and analysis of natural history schoolbooks. based on schoolbooks analysis and special literature the tutoring texts on topic How plants adapt to shortage or surplus of water was proposed Proposals ofworksheets and didactic test are also enclosed. This teaching tools ase aimed to active, creative, separate or collective approach of students to fulfil given tasks.eng
dc.date.accepted2007-06-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePř-TV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam