Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKubička, Roman
dc.contributor.authorMatušková, Aneta
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:52Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:52Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26118
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o možnostech výmalby vnitřních prostor školní budovy. Malby jsou zaměřeny tak, aby změnily pracovní prostředí, pomohly při vyučování a zvýšily zájem žáků o učení. Témata maleb jsou vybírána podle obliby autorky s ohledem na architekturu a odbornost učeben a koridorů. V teoretické části jsou kapitoly věnovány myslitelům, kteří se zabývali názorným vyučováním a svými názory a zásadami autorku inspirovali. Jedna z kapitol se zabývá problematikou tradičních škol a možnostmi projektového vyučování V praktické části už jsou vytvořeny konkrétní návrhy. Nechybí zde vysvětlení smyslu projektu ani způsoby zpracování podle technických a technologických možností autorky.cze
dc.format48 stran
dc.format48 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectobrazy usnadňující učenícze
dc.subjectpomůckycze
dc.titleNARATOS. Obrazy usnadňující učení.cze
dc.title.alternativeNARATOS. The pictures make teaching easier.eng
dc.title.alternativeNARATOS Obrazy usnadňující učenícze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1508
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with possibilities of indoor paintings in school building. The paintings are specialized in order to change working place, to help with school teaching and to increase the interest in teaching for students. The themes are chosen according to the author´s opinion with respect of the specific architecture and conceptual skill of the classes and corridors. The theoretical part has been devoted to thinkers, who were engaged in visual teaching and their opinions and principles inspired the autor of the thesis. One of the following chapters is occupied by the problems of traditional school and possibilities of project school teaching. In the applied part particular proposals are presented. Also the explanation of the intention of the project is not missing, as well as the methods of elaboration concerning the technical and technological potentialities of the authoreng
dc.date.accepted2007-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVV-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKubička, Roman
dc.description.defenceDiplomantka přiměřeným způsobem reagovala na připomínky recenzentky diplomové práce a podobně zodpověděla dotazy zkušební komise. Obhajoba byla dobře připravena a přednesena plynule.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam