dc.contributor.advisor | Kubička, Roman | |
dc.contributor.author | Matušková, Aneta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:30:52Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:30:52Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26118 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o možnostech výmalby vnitřních prostor školní budovy. Malby jsou zaměřeny tak, aby změnily pracovní prostředí, pomohly při vyučování a zvýšily zájem žáků o učení. Témata maleb jsou vybírána podle obliby autorky s ohledem na architekturu a odbornost učeben a koridorů.
V teoretické části jsou kapitoly věnovány myslitelům, kteří se zabývali názorným vyučováním a svými názory a zásadami autorku inspirovali. Jedna z kapitol se zabývá problematikou tradičních škol a možnostmi projektového vyučování
V praktické části už jsou vytvořeny konkrétní návrhy. Nechybí zde vysvětlení smyslu projektu ani způsoby zpracování podle technických a technologických možností autorky. | cze |
dc.format | 48 stran | |
dc.format | 48 stran | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | obrazy usnadňující učení | cze |
dc.subject | pomůcky | cze |
dc.title | NARATOS.
Obrazy usnadňující učení. | cze |
dc.title.alternative | NARATOS.
The pictures make teaching easier. | eng |
dc.title.alternative | NARATOS
Obrazy usnadňující učení | cze |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 1508 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with possibilities of indoor paintings in school building. The paintings are specialized in order to change working place, to help with school teaching and to increase the interest in teaching for students. The themes are chosen according to the author´s opinion with respect of the specific architecture and conceptual skill of the classes and corridors.
The theoretical part has been devoted to thinkers, who were engaged in visual teaching and their opinions and principles inspired the autor of the thesis. One of the following chapters is occupied by the problems of traditional school and possibilities of project school teaching.
In the applied part particular proposals are presented. Also the explanation of the intention of the project is not missing, as well as the methods of elaboration concerning the technical and technological potentialities of the author | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | VV-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kubička, Roman | |
dc.description.defence | Diplomantka přiměřeným způsobem reagovala na připomínky recenzentky diplomové práce a podobně zodpověděla dotazy zkušební komise. Obhajoba byla dobře připravena a přednesena plynule. | cze |