Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVobr, Radek
dc.contributor.authorMaryšková, Barbora
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:54Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:54Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26123
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na ověření metodiky pro hodnocení základních motorických dovedností (běh, skok z místa, hod tenisovým míčkem a chytání volejbalového míče) na prvním stupni ZŠ podle K. M. Haywoodové. Je to soubor laboratorních prací, které nám pomůžou určit úroveň žákovy motorické dovednosti. Mým úkolem tedy bylo potvrdit nebo vyvrátit metodiku, která měla zhodnotit danou úroveň. Výzkum probíhal ve třetí, čtvrté a páté třídě na 3.Základní škole v Jindřichově Hradci. Celkový soubor měl rozsah 60 žáků. Výsledek laboratorních prací může pomoci učitelům (na základě jejich znalostech), jak plánovat smysluplné a vhodné učení, které by zlepšilo žákovy dovednosti.\\cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotorické učenícze
dc.subjectmotorická dovednostcze
dc.subjectmotorický vývojcze
dc.subjectK. M. Haywoodovácze
dc.subjectatletikacze
dc.subjectsportovní hrycze
dc.subjectúroveň\\cze
dc.subjectmotor learningeng
dc.subjectmotor skilleng
dc.subjectK. M. Haywoodeng
dc.subjectathleticseng
dc.subjectsporting gameseng
dc.subjectlevel\\eng
dc.titleOvěření metodiky pro hodnocení základních motorických dovedností na prvním stupni ZŠ podle Haywoodové.\\cze
dc.title.alternativeCheck methodists for evaluation basic motory skill on 1.step primary school according to Haliwick method.\\eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1737
dc.description.abstract-translatedMy diploma work is aimed at verifying the methodology for assessing basic motor skills (running, long jump, overarm throwing and catching) at elementary schools according to Ms K. M. Haywood. It is a set of laboratory activities which help us assess a pupil's level of his or her motor skills. My task was either to confirm or to contradict the before mentioned methodology leading towards the level evaluation. My research took place in the third, fourth, and fifth class forms at the 3rd Elementary School in Jindřichův Hradec. The total number of participating pupils was 60. the result of my laboratory activities can serve some teachers (with regard to their personal knowledge) as a guideline for planning a sort of meaningful and appropriate teaching lessons aimed at improving pupils' skills.\\eng
dc.date.accepted2007-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSchuster, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam