Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValdrová, Jana
dc.contributor.authorHolínová, Alena
dc.date.accessioned2021-12-07T10:30:56Z
dc.date.available2021-12-07T10:30:56Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2006-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26126
dc.description.abstractZadání diplomové práce vychází z potřeby reagovat na zažité stereotypní vnímání rolí mužů a žen ve společnosti. S tímto negativním jevem se setkáváme jak ve výchově doma, tak i ve škole. Cílem diplomové práce bylo srovnat z genderového hlediska dvě učebnice německého jazyka pro první dva ročníky čtyřletých gymnázií a poukázat na jejich nedostatky. Byla provedena analýza výsledků ankety, která potvrdila, že studenti a studentky své role vnímají obdobně a z genderového hlediska nesprávně.cze
dc.format47 s., 22 s. obr. příloh
dc.format47 s., 22 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectgenderová analýza učebniccze
dc.subjectgenderová lingvistikacze
dc.subjectgender analysis of textbookseng
dc.subjectgender linguisticeng
dc.titleSrovnávací genderová analýza učebnic pro výuku německého jazyka v prvních dvou ročnících čtyřletých gymnáziícze
dc.title.alternativeA Comparative Gender Analysis of Textbooks for German Teaching in the 1th and 2th Class of High School.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1744
dc.description.abstract-translatedThe theme of this thesis had arisen from the need to reflect on the present stereotype perception of male and female roles within the society. This negative phenomenon can be noticed in family education as well as in schools. The main objective of the thesis was to compare and analyze two textbooks of German for secondary schools considering the aforementioned gender point of view and specify their drawbacks. A questionnaire was carried out and subsequently analysis made of the results, which confirmed that male and female students understand their roles in a similar way as the stereotype makes them to, therefore incorrectly from the gender view point.eng
dc.date.accepted2007-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-NJ/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam