dc.contributor.advisor | Petr, Jan | |
dc.contributor.author | Chloupková, Magda | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:31:02Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:31:02Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26136 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce mapuje současné mezinárodní trendy v oblasti environmentálního myšlení
a rozvoje a jak se tento současný světový postoj odráží ve školství v České republice. Je zde
uveden i návrh krátkého projektu ekovýchovného vyučování určeného žákům 1. stupně ZŠ,
jehož snahou je vzbudit u dětí zájem o tuto problematiku a udělat tak první krok nezbytný
na cestě k trvale udržitelnému rozvoji. | cze |
dc.format | 91 s., 15 s. | |
dc.format | 91 s., 15 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Agenda 21 | cze |
dc.subject | Ecolabelling | cze |
dc.subject | Ekodesign | cze |
dc.subject | Ekologická stopa | cze |
dc.subject | Ekoškola | cze |
dc.subject | Ekovýchova | cze |
dc.subject | Ekoznačení | cze |
dc.subject | Ekoznačky | cze |
dc.subject | Elektrická energie | cze |
dc.subject | EMS | cze |
dc.subject | Environmentální výchova | cze |
dc.subject | Evropská unie | cze |
dc.subject | EVVO | cze |
dc.subject | ISO | cze |
dc.subject | ISO 14000 | cze |
dc.subject | Místní Agenda 21 | cze |
dc.subject | M.R.K.E.V. | cze |
dc.subject | Obalové značky | cze |
dc.subject | Obaly | cze |
dc.subject | Odpady | cze |
dc.subject | OSN | cze |
dc.subject | Pavučina {--} Sdružení středisek ekologické výchovy | cze |
dc.subject | Recyklace | cze |
dc.subject | SAGE | cze |
dc.subject | Slunce do škol | cze |
dc.subject | Summit Země | cze |
dc.subject | Světový summit | cze |
dc.subject | The Kids{\crq} ISO 14000 Programme | cze |
dc.subject | Trvale udržitelný rozvoj | cze |
dc.subject | Třídění | cze |
dc.subject | UNCED | cze |
dc.subject | UNDP | cze |
dc.subject | UNEP | cze |
dc.subject | Úspora energie | cze |
dc.subject | Úspora materiálu | cze |
dc.subject | WBCSD | cze |
dc.subject | Životní cyklus produktů | cze |
dc.subject | Životní cyklus materiálu | cze |
dc.subject | Agenda 21 | eng |
dc.subject | Ecolabelling | eng |
dc.subject | Ecodesign | eng |
dc.subject | Ecological Print | eng |
dc.subject | Eco-schools | eng |
dc.subject | Eco-education | eng |
dc.subject | Eco-labels | eng |
dc.subject | Electric energy | eng |
dc.subject | EMS | eng |
dc.subject | Environmental education | eng |
dc.subject | European Union | eng |
dc.subject | Environmental Public Education | eng |
dc.subject | ISO | eng |
dc.subject | ISO 14000 | eng |
dc.subject | Local Agenda 21 | eng |
dc.subject | M.R.K.E.V. | eng |
dc.subject | Labels | eng |
dc.subject | Packaging | eng |
dc.subject | Waste | eng |
dc.subject | UN | eng |
dc.subject | Pavučina - The Association of Centres of Environmental Education | eng |
dc.subject | Recycling | eng |
dc.subject | SAGE | eng |
dc.subject | The Sun in the Schools | eng |
dc.subject | The Earth Summit | eng |
dc.subject | The Kids' ISO 14000 Programme | eng |
dc.subject | Sustainable development | eng |
dc.subject | UNCED | eng |
dc.subject | UNDP | eng |
dc.subject | UNEP | eng |
dc.subject | Energy saving | eng |
dc.subject | Material saving | eng |
dc.subject | WBCSD | eng |
dc.subject | Life-cycle of products | eng |
dc.subject | Life-cycle of materials | eng |
dc.title | Motivace žáků na 1. stupni ZŠ k environmentálnímu myšlení a chování | cze |
dc.title.alternative | How to motivate primary school children to think and act in an environmental way | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 294 | |
dc.description.abstract-translated | The contents of the Thesis feature a survey of contemporary international attitude to
environmental development and its effect on the educational trends in the Czech republic.
Also, the short-term eco-educational project intended for primary school children is
included here in the Thesis. The aim of the project is to arouse environmental awareness of
children and excite their interest in this matter, which is considered to be the first essential
step towards the sustainable development. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |