Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorMaránková, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T10:31:04Z
dc.date.available2021-12-07T10:31:04Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26138
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématickým vyučováním se zaměřením na výuku anglického jazyka na 2. stupni základní školy. Praktické zpracování a návrh výuky tří zvolených témat (zdraví, jídlo, cestování) bylo provedeno na základě teoretických a metodických poznatků, prostudování nejběžněji používaných učebnic angličtiny na 2. stupni základní školy a získané pedagogické praxi. Výběr témat, řazení a rozpracování je v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem pro základní vzdělávání, svou náročností a požadovanou jazykovou úrovní odpovídá znalostem a schopnostem žáků 8. třídy základní školy. Na základě vlastního výzkumu při pedagogické praxi, prostudování učebnic a užitečnosti pro každodenní životní situace jsme se žáky zvolili již zmíněná tři témata. Tématické okruhy jsou zpracovány formou komplexního opakování z hlediska slovní zásoby, gramatiky a čtyř základních jazykových dovedností.cze
dc.format135 s.
dc.format135 s.
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsylabuscze
dc.subjecttémacze
dc.subjecttématický okruhcze
dc.subjecttématické vyučovánícze
dc.subjectsyllabuseng
dc.subjectsyllabus designeng
dc.subjecttopic-based syllabuseng
dc.subjecttopiceng
dc.subjectcontenteng
dc.subjectthemeeng
dc.subjecttopic-based teachingeng
dc.titleTopic Based Syllabus Tématické vyučovánícze
dc.title.alternativeTopic Based Syllabuseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag3310
dc.description.abstract-translatedThis Diploma work deals with topic-based syllabus with a view to English courses on the second level of primary school. Practical part - proposal of tuition of three chosen topics (health, food, travelling) was compiled on the basis of theoretical and methodical pieces of knowledge, pedagogical practice and study of the most common textbooks suitable for English courses on the second level of primary school. Choice of topics, sequence and compiling is in accordance with European Framework of Reference determined for the second level of primary school, its level of difficulty and requisite language knowledge corresponds to the pupils of the 8th class of primary school. On the basis of my research during my pedagogical practice, importance for every day life, study of the most common textbooks determined for English courses at the second level of primary school, I have decided for those three already mentioned topics. The topics are compiled in the form of general revision from the point of view of vocabulary, grammar and four language skills.eng
dc.date.accepted2007-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-NJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam