Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAurová, Miroslava
dc.contributor.authorKadlecová, Alena
dc.date.accessioned2021-12-07T10:31:16Z
dc.date.available2021-12-07T10:31:16Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26155
dc.description.abstractTématem mé diplomové práce je současná podoba výuky francouzského jazyka v České republice se zaměřením na srovnání klasických a alternativních metod. Úvodní, teoretická část práce je založena na přehledu historického vývoje klasických a alternativních metod a jejich charakteristik. Poté jsem poukázala na problémy týkající se klasifikace metod a jejich rozdělení na klasické a alternativní. Samotné srovnání klasických a alternativních metod je obsaženo ve třetí kapitole. V praktické části, jejíž tématem je současný stav výuky francouzštiny, za pomoci dotazníků zjišťuji názory vyučujících a žáků a uvádím vybrané statistické údaje související s výukou cizích jazyků na základních a středních školách ve školním roce 2005/ 2006.cze
dc.format91 s. , 19 s. text. příloh.
dc.format91 s. , 19 s. text. příloh.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfrancouzský jazykcze
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectklasické metodycze
dc.subjectalternativní metodycze
dc.subjectcizí jazykycze
dc.subjectFrench language teachingeng
dc.subjectmethods in language teachingeng
dc.subjecttraditional teaching methodseng
dc.subjectalternative teaching methodseng
dc.titleSoučasný stav výuky francouzštiny v ČR: srovnávací studie klasických a alternativních metodcze
dc.title.alternativeActual situation of learning French. A comparative study on classic and alternative methodseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4020
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the description of the contemporary situation in the French language teaching in the Czech Republic with a view to the comparison of traditional and alternative teaching methods. The first part of the thesis consists of the description of the historical development of the teaching methods and their characteristics. Then I point out the problems related to the classification of the teaching methods and their division into two main groups of traditional and alternative methods. The comparison of the two groups of methods is included in the third chapter of the thesis. In the last part a questionnaire was used to find out the opinions of teachers and students and I also show selected data concerning the contemporary situation in foreign languages teaching in the school year 2005/ 2006.eng
dc.date.accepted2007-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-FJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHaiderová, Jana
dc.description.defenceStudentka seznámila přítomné s problematikou své práce, postupem při řešení problémů a závěry, k nimž došla. Po vyslechnutí obou posudků zaujala stanovisko k výhradám v nich vysloveným. V následné diskusi prokázala schopnost koncepčního myšlení, uvědomila si některé nedostatky své práce, zejména nesoulad mezi jejím obsahem a názvem, disproporci teoretické a praktické části a méně pečlivou redakční úpravou. Přínosem diskuse jsou závěry, k nimž sama diplomandka dospěla, totiž, že z výtek dokázala vyvodit ponaučení pro svou další práci. Obhajoba byla vedena v českém jazyce.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam