dc.contributor.advisor | Kursová, Vlasta | |
dc.contributor.author | Hromadová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:31:20Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:31:20Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26161 | |
dc.description.abstract | V diplomové práci jsem se zabývala problematikou lidí s handicapem a zařazením intervenčního pohybového programu do týdenního režimu po dobu pěti měsíců. Výzkumné šetření probíhalo na Základní škole speciální v Českém Krumlově. Anamnestické údaje mi poskytla kompetentní pracovnice školního ústavu. Pomocí standardizovaných motorických testů jsem provedla otestování cvičenců. Byly stanoveny dvě hypotézy, poukazující na oblast motorické a sociální kompetence. Program, jež jsem aplikovala, byl vytvořen na podporu rozvoje pohybových schopností a dovedností žáků s mentálním postižením. Zahrnoval jednoduchá pohybová cvičení, jógu s prvky relaxace a psychomotorické hry. Vliv programu byl zjišťován dvojím měřením (vstupním a výstupním), veškerá získaná data byla statisticky zpracována a vyhodnocena.\\ | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | mentální postižení | cze |
dc.subject | výchova a vzdělání | cze |
dc.subject | schopnost | cze |
dc.subject | pohybové aktivity\\ | cze |
dc.subject | mental handicap | eng |
dc.subject | training and education | eng |
dc.subject | ability | eng |
dc.subject | motor activities\\ | eng |
dc.title | Podpora rozvoje zdraví mentálně postižených pomocí intervenčního pohybového programu (Český Krumlov)\\ | cze |
dc.title.alternative | Support development health mentally handicapped by the help of interventional kinetic programme (Czech Krumlov)\\ | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 4033 | |
dc.description.abstract-translated | My diploma thesis aims at the question of the handicapped people and their engagement in the support motor programme in one-week regime for a period of five months. The research was done at Základní škola speciální v Českém Krumlově (Primary Specialized School in Český Krumlov). A competent worker of the school institution provided me with the anamnesis data. I tested the gymnasts by means of standardized motor tests. Two hypotheses adverting to the field of motor and social competence were set up. The applied programme was created in order to support the development of the mentally handicapped pupils' motor abilities and capabilities. It covered easy motor exercises, yoga and its relaxation elements, and psychomotor plays. The influence of the programme was retrieved by double measuring (input and output); all the gained data were processed and evaluated statistically.\\ | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-30 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | M-TV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krejčí, Milada | |