dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Pölderlová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:31:46Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:31:46Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26195 | |
dc.description.abstract | Anotace
Tato diplomová práce se zabývá využitím Evropského jazykového portfolia (dále jen EJP) ve výuce angličtiny na II. stupni základní školy.
Teoretická část je věnována EJP jako součásti Společného evropského referenčního rámce, jsou zde zmíněny složky EJP a metodika práce s ním. Teoretická část je taktéž zaměřena na motivační složku EJP a jeho roli při hodnocení a sebehodnocení.
V praktické části jsem navrhla konkrétní plán práce na začlenění EJP do výuky anglického jazyka v jedné třídě na druhém stupni základní školy (resp. v tercii/kvartě víceletého gymnázia) na jedno pololetí. Tento plán jsem realizovala a následně reflektovala s vyučující.
Součástí této diplomové práce jsou i dotazníky zadané při výzkumu a ukázka práce studentů. | cze |
dc.format | 113 s., 24 s. příloh | |
dc.format | 113 s., 24 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Využití Evropského jazykového portfolia ve výuce angličtiny na II. stupni základní školy. | cze |
dc.title.alternative | Using the European language portfolio in English classes at lower secondary school. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 4089 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with using the European Language Portfolio (ELP) in English classes at lower secondary school.
The theoretical part is dedicated to the ELP as a part of the Common European Framework of Reference for Languages. The components of the ELP are mentioned as well as the metodology of using the ELP. The theoretical part also presents the motivational function of the ELP and its role in the process of evaluation and self-assessment.
The practical part of this paper contains a concept of a concrete plan for integration of the ELP into teaching English in a class at elementary school for a period of a semester. This plan was carried out and later reflected with the teacher of the class.
This diploma thesis also includes questionnaires used during the research and a display of work of some students. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |