dc.contributor.advisor | Bílková, Zuzana | |
dc.contributor.author | Žáková, Klára | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:31:49Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:31:49Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-05-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26198 | |
dc.description.abstract | Ve své práci se věnuji vzájemným vztahům mezi dětmi středního školního věku. V první části popisuji dítě středního školního věku zvláště z hlediska jeho psychologického a morálního vývoje.
V druhé kapitole pak nahlížím na základní dějiště jejich vztahů, na školní třídu. Školní třída je zde vykreslena jako představitelka malé sociální skupiny se všemi rolemi a pozicemi, které v ní projevují.
Dále přibližuji jednotlivé metody, které budu využívat při výzkumu, především metody sociometrie.
Závěrečná kapitola je věnována samotnému výzkumu. Vzájemné vztahy mezi dětmi jsou v tomto případě popisovány prostřednictvím jejich vlastní interpretace těchto vztahů. | cze |
dc.format | 72 | |
dc.format | 72 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kamarádství | cze |
dc.subject | dítě středního školního věku | cze |
dc.subject | sociometrie | cze |
dc.subject | školní třída | cze |
dc.subject | sociální skupina | cze |
dc.subject | friendship | eng |
dc.subject | child of middle school-age | eng |
dc.subject | classroom | eng |
dc.subject | social group | eng |
dc.title | Vztahy mezi dětmi středního školního věku | cze |
dc.title.alternative | Relations between children of middle school-age Thesis | eng |
dc.title.alternative | Relations between children of middle school-age Thesis | cze |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 4094 | |
dc.description.abstract-translated | In my work I pay attention to mutual relations between children of middle school-age. In first part I’m describing child of middle school-age especially in light of psychological and ethical development.
In second part I regard with basic scene of their relations - their classroom. The classroom represents small social group with all their roles and positions which they express.
Further I refer individual methods, which I will use in research.
Closing part deals with research itself. The mutual relations between children are in this case described through theirs own interpretation of these relations. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Franclová, Marta | |