Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBílková, Zuzana
dc.contributor.authorŽáková, Klára
dc.date.accessioned2021-12-07T10:31:49Z
dc.date.available2021-12-07T10:31:49Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26198
dc.description.abstractVe své práci se věnuji vzájemným vztahům mezi dětmi středního školního věku. V první části popisuji dítě středního školního věku zvláště z hlediska jeho psychologického a morálního vývoje. V druhé kapitole pak nahlížím na základní dějiště jejich vztahů, na školní třídu. Školní třída je zde vykreslena jako představitelka malé sociální skupiny se všemi rolemi a pozicemi, které v ní projevují. Dále přibližuji jednotlivé metody, které budu využívat při výzkumu, především metody sociometrie. Závěrečná kapitola je věnována samotnému výzkumu. Vzájemné vztahy mezi dětmi jsou v tomto případě popisovány prostřednictvím jejich vlastní interpretace těchto vztahů.cze
dc.format72
dc.format72
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkamarádstvícze
dc.subjectdítě středního školního věkucze
dc.subjectsociometriecze
dc.subjectškolní třídacze
dc.subjectsociální skupinacze
dc.subjectfriendshipeng
dc.subjectchild of middle school-ageeng
dc.subjectclassroomeng
dc.subjectsocial groupeng
dc.titleVztahy mezi dětmi středního školního věkucze
dc.title.alternativeRelations between children of middle school-age Thesiseng
dc.title.alternativeRelations between children of middle school-age Thesiscze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4094
dc.description.abstract-translatedIn my work I pay attention to mutual relations between children of middle school-age. In first part I’m describing child of middle school-age especially in light of psychological and ethical development. In second part I regard with basic scene of their relations - their classroom. The classroom represents small social group with all their roles and positions which they express. Further I refer individual methods, which I will use in research. Closing part deals with research itself. The mutual relations between children are in this case described through theirs own interpretation of these relations.eng
dc.date.accepted2007-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam