dc.contributor.advisor | Švejda, Gabriel | |
dc.contributor.author | Dudová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:31:50Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:31:50Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-05-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26199 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá aplikací informačních technologií na 1. stupeň základních škol. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část nejprve osvětluje některé důležité pojmy např. informační technologie, výukový software, atd. Dále pojednává o kladných i záporných stránkách využití počítače při vyučování, komentuje postavení učitele při počítačové výuce a klasifikuje výukový software. Práce se také zabývá pojmem výukové programy, jejich tříděním a evaluací.
Praktická část obsahuje výzkumné šetření a projekt. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda jsou na 1.stupni našich základních škol při výuce anglického jazyka využívány počítačové výukové programy. Toto šetření bylo prováděno na pěti školách v bývalém okrese Tábor. Plánem projektu je navrhnout, ověřit a vyhodnotit výukový program využitelný na 1. stupni ZŠ ve výuce anglického jazyka. | cze |
dc.format | 87 s., 7 s. příloh | |
dc.format | 87 s., 7 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | technologie vzdělávání | cze |
dc.subject | informační technologie | cze |
dc.subject | výukový software | cze |
dc.subject | počítačová výuka | cze |
dc.subject | výukové programy | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | technické prostředky | cze |
dc.subject | educational technology | eng |
dc.subject | information technology | eng |
dc.subject | educational software | eng |
dc.subject | computer education | eng |
dc.subject | teachware | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | technical means | eng |
dc.title | Aplikace informačních technologií pro I. st ZŠ. Návrh, ověření a vyhodnocení výukového programu v Aj. | cze |
dc.title.alternative | Application of information technologies at primary school. Proposal, verification and evaluation of a teachware for English lessons. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 4098 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the problems of applying information technologies at primary school. The first theoretical part of the thesis presents important terminology such as information technology, educational software, etc. and considers the pros and cons of using computers in lessons. It also identifies the role of the teacher in computer education and further classifies and evaluates teachware.
The second practical part consists of a survey and a project.
The aim of the survey was to find out how frequently teachware is used in English lessons at Czech primary schools. The data for the survey were collected at five primary schools in the Tábor region. The aim of the project was to create, verify and evaluate an English language teachware suitable for English lessons at primary school. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Somr, Miroslav | |