Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejda, Gabriel
dc.contributor.authorDudová, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-07T10:31:50Z
dc.date.available2021-12-07T10:31:50Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26199
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá aplikací informačních technologií na 1. stupeň základních škol. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část nejprve osvětluje některé důležité pojmy např. informační technologie, výukový software, atd. Dále pojednává o kladných i záporných stránkách využití počítače při vyučování, komentuje postavení učitele při počítačové výuce a klasifikuje výukový software. Práce se také zabývá pojmem výukové programy, jejich tříděním a evaluací. Praktická část obsahuje výzkumné šetření a projekt. Cílem výzkumného šetření je zjistit, zda jsou na 1.stupni našich základních škol při výuce anglického jazyka využívány počítačové výukové programy. Toto šetření bylo prováděno na pěti školách v bývalém okrese Tábor. Plánem projektu je navrhnout, ověřit a vyhodnotit výukový program využitelný na 1. stupni ZŠ ve výuce anglického jazyka.cze
dc.format87 s., 7 s. příloh
dc.format87 s., 7 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttechnologie vzdělávánícze
dc.subjectinformační technologiecze
dc.subjectvýukový softwarecze
dc.subjectpočítačová výukacze
dc.subjectvýukové programycze
dc.subjectškolacze
dc.subjecttechnické prostředkycze
dc.subjecteducational technologyeng
dc.subjectinformation technologyeng
dc.subjecteducational softwareeng
dc.subjectcomputer educationeng
dc.subjectteachwareeng
dc.subjectschooleng
dc.subjecttechnical meanseng
dc.titleAplikace informačních technologií pro I. st ZŠ. Návrh, ověření a vyhodnocení výukového programu v Aj.cze
dc.title.alternativeApplication of information technologies at primary school. Proposal, verification and evaluation of a teachware for English lessons.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4098
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the problems of applying information technologies at primary school. The first theoretical part of the thesis presents important terminology such as information technology, educational software, etc. and considers the pros and cons of using computers in lessons. It also identifies the role of the teacher in computer education and further classifies and evaluates teachware. The second practical part consists of a survey and a project. The aim of the survey was to find out how frequently teachware is used in English lessons at Czech primary schools. The data for the survey were collected at five primary schools in the Tábor region. The aim of the project was to create, verify and evaluate an English language teachware suitable for English lessons at primary school.eng
dc.date.accepted2007-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSomr, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam