dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Rešlová, Vladislava | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:31:56Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:31:56Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-07-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26207 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na charakteristiky výtvarného projevu dětí
s diagnózou ADHD/ADD. Teoretická část se zabývá syndromem ADHD/ADD,
jeho definicí, příčinami, projevy, diagnostikou a zvláště výtvarným projevem dětí s touto diagnózou. V praktické části jsou na základě vzorku obrázků postavy od dětí s diagnózou ADHD/ADD, sledovány charakteristiky a vývoj kresby těchto dětí. | cze |
dc.format | 70 | |
dc.format | 70 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.title | Výtvarný projev dětí s ADHD/ADD | cze |
dc.title.alternative | Creative expression of the children with ADHD/ADD | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 4108 | |
dc.description.abstract-translated | In my diploma thesis I will concentrate on characteristic features of the creative expression of children with the ADHD/ADD syndrome. The theoretical part considers the ADHD/ADD syndrome, its definition, causes, symptoms, diagnostics, and especially the creative expression of children with this syndrome. The practical part of my thesis concerns characteristic features and development of drawing of children with the ADHD/ADD diagnosis. The research is based on samples of figure pictures which these children drew. | eng |
dc.date.accepted | 2007-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-VV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Franclová, Marta | |