Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJílková, Olga
dc.contributor.authorDastychová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-07T10:31:59Z
dc.date.available2021-12-07T10:31:59Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-06-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26210
dc.description.abstractDiplomová práce přináší informace o náročných životních situacích podle poznatků literatury, které jsou zpracovány v teoretické části. Jsou specifikovány náročné situace u žáků v období dospívání. Praktická část tyto náročné situace dokumentuje provedeným průzkumem u žáků 8. ročníků ZŠ /N = 49/. Výzkumný soubor tvořilo 49 dětí. Prokázalo se, že žáci prožívají jako náročné situace v rodině především rozvod rodičů a hádky, ve škole nutné rozhodování týkající se volby střední školy. Přes všechny manifestované negativistické projevy mají potřebu citového uspokojování ze strany svých bližních, potřebují oporu, a to tím více, čím více jsou labilnější /úroveň neuroticismu/. Nutné je proto tomuto věkovému období věnovat zvýšenou pozornost.cze
dc.format89 s., 13 s. příloh
dc.format89 s., 13 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectnáročné situacecze
dc.subjectstrescze
dc.subjectfrustracecze
dc.subjectkonfliktcze
dc.subjectoporacze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectškolacze
dc.subjectspolužácicze
dc.subjectškolní třídacze
dc.subjectstress situationseng
dc.subjectstresseng
dc.subjectfrustrationeng
dc.subjectconflicteng
dc.subjectbuttreseng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectschooleng
dc.subjectschoolmateseng
dc.subjectclassroomeng
dc.titleNěkteré náročné situace u žáků na II. stupni ZŠ a možnosti jejich zvládánícze
dc.title.alternativeSome Difficult Situations Occuring to Pupils of the Junior High School and How to Manage Themeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4111
dc.description.abstract-translatedThe Degree Work presents information concerning difficult life situations with respect to the literature knowledge, which are elaborated in the theoretical part. There are specified difficult situations of pupils in the period of their growing up. The practical part shows these difficult situations based on the research of pupils of the eighth grade of Junior School /N = 49/. The research involved 49 children. It has been proved that pupils experience and consider mainly parent´s divorce and their arguments and the necessity to decide what secondary school to choose to be their difficult life situations. Despite all their negative manifestations they feel a need to get emotional satisfaction from their close and dear, they need to be supported, the more unstable they are the more support they need /level of neuroticism/. Therefore it is necessary to pay higher attention to this age group.eng
dc.date.accepted2007-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeCvach, Radek


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam