dc.contributor.advisor | Petr, Jan | |
dc.contributor.author | Kardová, Dana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:32:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:32:14Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26226 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá vybranými vyučovacími metodami využitelnými v učení o přírodě. Práce je doplněna o mnohé návody a doporučení pro výuku prvouky a přírodovědy na prvním stupni ZŠ. Obsahuje i přehled učebnic, pomůcek či didaktických her, které mohou být zařazovány do jednotlivých vyučovacích hodin. V závěru jsou jednotlivé výsledky testů, které vedou k porovnání vybraných metod práce, užitých při osvojování poznatků o přírodě, u žáků na prvním stupni. Podle výsledků je zjistitelná i úspěšnost řešení jednotlivých typů otázek v testu. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výukové metody | cze |
dc.subject | prvouka a přírodověda | cze |
dc.subject | národní škola | cze |
dc.subject | didaktické hry | cze |
dc.subject | testy | cze |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.subject | nature studies | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | didactical plays | eng |
dc.subject | tests | eng |
dc.title | Porovnání vybraných vyučovacích metod v učení o přírodě na 1. stupni ZŠ. | cze |
dc.title.alternative | Comparison of chosen teaching methods in learning about nature at primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 4153 | |
dc.description.abstract-translated | Diploma thesis work with chosen teaching methods which are used in learning about nature. This diploma thesis contains many instruction, recommendatious for teaching nature studies at primary school. It also contains a review of books, requisites and didactical plays which can be insert into seperate lessons. At the end there are single results of tests, which lead to comparison of chosen methods of student´s working, which are used by acquireing knowledge about nature. According to the results we can find out also the successfulness of solving separate types of questions in the test. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-HV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |