dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Veselá, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:32:19Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:32:19Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26231 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce mapuje charakteristiku sociálně patologických jevů, se kterými se setkávají žáci ve školním i rodinném prostředí. Diplomová práce také pojednává o příčinách vzniku těchto jevů, zabývá se i jejich prevencí. Součástí diplomové práce je výzkum, který byl proveden na dvou vybraných základních školách (zš Kubatova v Českých Budějovicích a zš Gen. Klapálka v Kralupech nad Vltavou). Zjištěné hodnoty byly zpracovány a vyhodnoceny. Smysl výzkumu spočíval ve zjištění informovanosti žáků a jejich zkušeností se sociálně patologickými jevy. | cze |
dc.format | 62 s., 7 s. příloh | |
dc.format | 62 s., 7 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | sociálně patologické jevy | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | metodik prevence | cze |
dc.subject | závislosti | cze |
dc.subject | agresivní formy chování | cze |
dc.subject | minimální preventivní program | cze |
dc.subject | socialy pathological phenomene | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | dependencies | eng |
dc.subject | minimal program of prevention | eng |
dc.subject | incrusive shapes of behavior | eng |
dc.title | Prevence sociálně patologických jevů na základní škole | cze |
dc.title.alternative | Prevention of social-pathological phenomena at elementary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 4162 | |
dc.description.abstract-translated | The dissertation in general describes the characteristic of socialy pathological phenomene that pupils encounter both at school and at their prevention. The dissertation includes an empirial survey carried out at two select primary schools. The surveyed values have been processed and evaluated. The focus of the survey was to establish the awareness of the pupils and their experience with socially pathological phenomen. The empirial survey further deals with the effects of prevention at the sekond degrese of primary school. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Př-TV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Somr, Miroslav | |