dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Machutková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:32:26Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:32:26Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-05-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26239 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o problematice sociálně patologických jevů vyskytujících se na základní škole a o jejich prevenci. Teoretická část je zaměřena na obecnou charakteristiku jednotlivých jevů ohrožující mládež, systém prevence na základních školách a s ním spojenou roli učitele v preventivních programech a v závěru se zaměřuje na zadání pro prevenci, které škola dostává od nadřízených orgánů.
Důležitou součástí diplomované práce je analýza minimálních preventivních programů několika základních škol a výzkum na těchto školách provedený je zaměřený na žáky pátých tříd. Smysl výzkumu spočívá ve zjištění informovanosti žáků o sociálně patologických jevech a o zkušenostech s nimi. | cze |
dc.format | 155 s., 50 s. obr. příloh | |
dc.format | 155 s., 50 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | patologické jevy | cze |
dc.subject | prevence | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | metodik prevence | cze |
dc.subject | minimální preventivní programy | cze |
dc.subject | pathological phenomena | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | methodics of prevention | eng |
dc.subject | minimal programms of prevention | eng |
dc.title | Prevence sociálně patologických jevů na základní škole | cze |
dc.title.alternative | Prevention of socialy-pathological phenomenons at basic school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 4171 | |
dc.description.abstract-translated | The graduation thesis deal with a problems and prevention of socialy-patological phenomenons, which occures at basic schools. The theoretic part is based on general characteristic of several problems threatening the youth, there is also a system of prevention at basic school and a role of the teacher in these programs. In the finish of the work there is a setting for prevention, which the school receives from the governing body.
The important part of the graduation thesis is an analysis of minimal preventive programs of several basic schools and there is also a research at these schools, which is focused on fifth-year class pupils. The sense of this research is in findings of amount of information pupils have got about socialy-pathological phenomenons and experiences with them. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-HV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Somr, Miroslav | |