dc.contributor.advisor | Roučová, Eva | |
dc.contributor.author | Meškanová, Adéla | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:32:29Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:32:29Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26242 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou a možnostmi rozvoje sociálních kompetencí žáka primární školy v rámci vyučovacího předmětu Praktické činnosti.
Jsou zde prezentovány výchovně vzdělávací projekty a jejich využití v edukaci.
Hlavním cílem těchto projektů je rozvíjet dětskou osobnost po všech stránkách a přispívat k rozvoji dětské empatie a prosociálního chování.
Diplomová práce se skládá ze dvou částí.
V první části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se jak formování dětské osobnosti, RVP, tak i problematiky projektové výuky.
Druhá část se zabývá samotnými návrhy projektů a jejich realizací ve školní výuce. | cze |
dc.format | 86 s. | |
dc.format | 86 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Projektové vyučování | cze |
dc.subject | primární škola | cze |
dc.subject | technika | cze |
dc.subject | Project education | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | technology | eng |
dc.title | Název tématu: Projekt "Praktické činnosti jako prostor rozvoje sociálních kompetencí žáka primární školy" | cze |
dc.title.alternative | Project " Practical activity like place for progresing social competence of schoolchild in primary school." | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 4183 | |
dc.description.abstract-translated | Dissertation deal with problems of scholar to progres social competence in primary school through schooling item practical activity.
There is educationally presented educating project in general destination these project is evolution schoolchild character in all parties and make for evoluting schoolchild empathy and for positive social behavior.
Dissertation is composed of two chapter.
In first chapter are teoretical pieces of knowledges have to do with forming child personality, RVP and project education problems too.
Second chapter deal with very project and thein realization in teaching. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vintr, Jiří | |