dc.contributor.advisor | Jandová, Renata | |
dc.contributor.author | Sedlářová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:32:48Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:32:48Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26260 | |
dc.description.abstract | Teoretická část diplomové práce se věnuje popisu specifických poruch učení (dále jen SPU) - zejména dyslexie, příčinám vzniku poruch, diagnostice a reedukaci. Snaží se popsat osobnostní charakteristiku dětí se SPU či jejich vnímání barev. Dále se zabývá možností práce s dítětem se SPU v hodinách cizího jazyka na základní škole.
Praktická část je zaměřena na tvorbu pomůcek. Jedná se o učebnici, CD, listy s přílohami atd. Každá vytvořená pomůcka je popsána, je uvedeno, jaký je její přínos pro žáka i učitele a jak se s ní dá pracovat během vyučování. | cze |
dc.format | 89 s. | |
dc.format | 89 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | dyslexie | cze |
dc.subject | osobnostní charakteristika děti se SPU | cze |
dc.subject | vnímání barev | cze |
dc.subject | cizí jazyk a SPU | cze |
dc.subject | praktická část - učebnice | cze |
dc.subject | CD | cze |
dc.subject | listy s přílohami atd. | cze |
dc.subject | specific learning disabilities | eng |
dc.subject | dyslexia | eng |
dc.subject | personality with children of dyslexia | eng |
dc.subject | perception of colours | eng |
dc.subject | foreign language | eng |
dc.subject | practical part - textbook | eng |
dc.subject | CD | eng |
dc.subject | sheets with appendices etc. | eng |
dc.title | Speciální pomůcky pro žáky postižené specifickou poruchou učení pro výuku německého jazyka na 2. stupni základní školy. | cze |
dc.title.alternative | Special tools for teaching German for pupils with specific of learning in secondary schools. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 4218 | |
dc.description.abstract-translated | The theoretical part of the dissertation describes some specific learning disabilities (next SLD) - especially dyslexia, pays attention to causes of the defects, diagnosis and reeducation. Its aim is to describe the personality of these children or their perception of colours. Further, some possibilities how to work with a child with a learning disability in foreign language lessons at basic schools are discussed.
The practical part is aimed at teaching aids production. It means a textbook, a CD, sheets with appendices, etc. Each aid is described and its benefit for both, the pupil and the teacher, are mentioned and also teaching methods are explained. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NJ-OV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dvořáková, Miloslava | |