Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorSedlářová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-07T10:32:48Z
dc.date.available2021-12-07T10:32:48Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26260
dc.description.abstractTeoretická část diplomové práce se věnuje popisu specifických poruch učení (dále jen SPU) - zejména dyslexie, příčinám vzniku poruch, diagnostice a reedukaci. Snaží se popsat osobnostní charakteristiku dětí se SPU či jejich vnímání barev. Dále se zabývá možností práce s dítětem se SPU v hodinách cizího jazyka na základní škole. Praktická část je zaměřena na tvorbu pomůcek. Jedná se o učebnici, CD, listy s přílohami atd. Každá vytvořená pomůcka je popsána, je uvedeno, jaký je její přínos pro žáka i učitele a jak se s ní dá pracovat během vyučování.cze
dc.format89 s.
dc.format89 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectosobnostní charakteristika děti se SPUcze
dc.subjectvnímání barevcze
dc.subjectcizí jazyk a SPUcze
dc.subjectpraktická část - učebnicecze
dc.subjectCDcze
dc.subjectlisty s přílohami atd.cze
dc.subjectspecific learning disabilitieseng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectpersonality with children of dyslexiaeng
dc.subjectperception of colourseng
dc.subjectforeign languageeng
dc.subjectpractical part - textbookeng
dc.subjectCDeng
dc.subjectsheets with appendices etc.eng
dc.titleSpeciální pomůcky pro žáky postižené specifickou poruchou učení pro výuku německého jazyka na 2. stupni základní školy.cze
dc.title.alternativeSpecial tools for teaching German for pupils with specific of learning in secondary schools.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4218
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of the dissertation describes some specific learning disabilities (next SLD) - especially dyslexia, pays attention to causes of the defects, diagnosis and reeducation. Its aim is to describe the personality of these children or their perception of colours. Further, some possibilities how to work with a child with a learning disability in foreign language lessons at basic schools are discussed. The practical part is aimed at teaching aids production. It means a textbook, a CD, sheets with appendices, etc. Each aid is described and its benefit for both, the pupil and the teacher, are mentioned and also teaching methods are explained.eng
dc.date.accepted2007-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDvořáková, Miloslava


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam