Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorHurdová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-07T10:33:55Z
dc.date.available2021-12-07T10:33:55Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26317
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou školní zralosti se zřetelem na grafický projev. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vymezuje pojem předškolní věk a školní zralost, zabývá se možnými příčinami školní nezralosti a jejich nápravou. Zvláštní zřetel je věnován kresebnému projevu dítěte v souvislosti se školní zralostí. Výzkumná část práce vychází z posuzování školní zralosti na základě grafického projevu dětí. Jsou posuzovány typické znaky a možné odlišnosti mezi grafickým projevem předškolních chlapců a dívek.cze
dc.format91 s., 15 s. obr. příloh
dc.format91 s., 15 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní nezralostcze
dc.subjectkresbacze
dc.subjectgrafomotorikacze
dc.subjectlateralitacze
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectschool immaturityeng
dc.subjectdrawingseng
dc.subjectgraphic abilitieseng
dc.subjectlateralityeng
dc.titleProblematika školní zralosti (se zřetelem na grafický projev)cze
dc.title.alternativeProblems of school maturity (with respect to graphic abilities)eng
dc.title.alternativeProblems of school maturity (with respect to graphic abilities)cze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag611
dc.description.abstract-translatedThis thesis is named Problems of school maturity (with respect to graphic abilities). It is divided into two parts. The theoretical part defines the concept of pre-school age and of school maturity, it deals with possible reasons for school immaturiry and their improvement. Special attention is given to drawing in connection with school maturity. The practical part derives from judgement of school maturity on the base of graphic abilities. The typical signs and possible differences between boys' and girls' graphic abilities are viewed.eng
dc.date.accepted2007-05-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavlisová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam