dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Hurdová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:33:55Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:33:55Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26317 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou školní zralosti se zřetelem na grafický projev. Je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vymezuje pojem předškolní věk a školní zralost, zabývá se možnými příčinami školní nezralosti a jejich nápravou. Zvláštní zřetel je věnován kresebnému projevu dítěte v souvislosti se školní zralostí. Výzkumná část práce vychází z posuzování školní zralosti na základě grafického projevu dětí. Jsou posuzovány typické znaky a možné odlišnosti mezi grafickým projevem předškolních chlapců a dívek. | cze |
dc.format | 91 s., 15 s. obr. příloh | |
dc.format | 91 s., 15 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | školní nezralost | cze |
dc.subject | kresba | cze |
dc.subject | grafomotorika | cze |
dc.subject | lateralita | cze |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | school immaturity | eng |
dc.subject | drawings | eng |
dc.subject | graphic abilities | eng |
dc.subject | laterality | eng |
dc.title | Problematika školní zralosti (se zřetelem na grafický projev) | cze |
dc.title.alternative | Problems of school maturity (with respect to graphic abilities) | eng |
dc.title.alternative | Problems of school maturity (with respect to graphic abilities) | cze |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 611 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis is named Problems of school maturity (with respect to graphic abilities). It is divided into two parts. The theoretical part defines the concept of pre-school age and of school maturity, it deals with possible reasons for school immaturiry and their improvement. Special attention is given to drawing in connection with school maturity. The practical part derives from judgement of school maturity on the base of graphic abilities. The typical signs and possible differences between boys' and girls' graphic abilities are viewed. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Havlisová, Helena | |