Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSapík, Miroslav
dc.contributor.authorPašek, Jan
dc.date.accessioned2021-12-07T10:33:56Z
dc.date.available2021-12-07T10:33:56Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2006-12-01
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26318
dc.description.abstract1. Uvedení do problematiky systému školní dramatiky.základní terminologie a problematika, volba témat, textů a cílů u dramatické hry a improvizace, organizační formy, metody a techniky, vyhodnocení hry a improvizace\\ 2. Osobnostní a společenský rozvoj aktérů dramatické hry a improvizace (věd, zájmy, společenské dění, prostor, čas apod.), porovnání postavení textu (autora, improvizace), aktérů hry (žáci) a role pedagoga ve školní dramatice\\ 3. Narativnost ve školní dramatice-povaha vyprávění, fikce, obsahový rámec, psychologické aspekty hry a improvizace-jaká je skupina a hráči, rozvíjení schopností a dovedností\\ 4. Sociologický výzkum na téma zkušenosti a uplatnění dramatické výchovy u pedagogů na základní škole se zaměřením na občanskou výchovu (uplatnění technik ankety, dotazníku, pozorování zúčastněného přímého apod.), vlastní zkušenosti s provedením dramatické výchovy na hodinách občanské výchovy, popřípadě uvedení vlastních her, které by se daly uplatnit při vyučování\\ 5. Rozhovor s profesorem Milošem Horanským (popřípadě s jiným odborníkem zabývajícím se touto problematikou) o významu a uplatnění dramatické výchovy na základní škole, o formách a organizaci dramatické výchovy na základní školecze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjectspolečenský rozvojcze
dc.subjectobčanská výchovacze
dc.subjectimprovizacecze
dc.subjectdrama educationeng
dc.subjectsocial developmenteng
dc.subjectcivic educationeng
dc.subjectimprovisationeng
dc.titleVýznam dramatické výchovy se zaměřením na občanskou výchovucze
dc.title.alternativeConsequences of the Teaching drama with the focus on civicseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag617
dc.description.abstract-translated1. Introduction to the system of school drama. Basic terminology and issues, choice of topics, texts and goals in dramatic play and improvisation, organizational forms, methods and techniques, evaluation of play and improvisation \\ 2. Personal and social development of actors of dramatic play and improvisation (sciences, interests, social events, space, time, etc.), comparison of text position (author, improvisation), actors of play (pupils) and role of pedagogue in school drama \\ 3. Narrative in school drama-nature of storytelling, fiction, content framework, psychological aspects of play and improvisation-what is the group and players, development of abilities and skills \\ 4. Sociological research on the topic of experience and application of drama education in primary school teachers with a focus on civic education (application of survey techniques, questionnaire, direct participant observation, etc.), own experience with drama education in civics lessons, or introducing their own games which could be used in teaching \\ 5. Interview with Professor Miloš Horanský (or with another expert dealing with this issue) about the importance and application of drama education in primary school, the forms and organization of drama education in primary schooleng
dc.date.accepted2007-02-07
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeInterholcová, Jaroslava
dc.description.defenceDiplomant představil svou diplomovou práci, seznámil zkušební komisi s významem dramatické výchovy na hodinách občanské výchovy. Krátce reagoval na posudkuy diplomové práce. V diskusi reagoval na dotazy k praktickému využití dramatické výchovy ve školním vyučovacím procesu (ŠVP).cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam