dc.contributor.advisor | Grinninger, Petr | |
dc.contributor.author | Roučková, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T10:34:03Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T10:34:03Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007-05-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26323 | |
dc.description.abstract | Cílem práce bylo přispět do řady dostupné teoretické charakteristiky osob-nosti (dobrého) učitele, jsou východiskem pro část praktickou. Ta porovnává objektivní hodnocení čtyř učitelů s jejich sebehodnocením. Za objektivní hod-nocení slouží jednak hodnocení učitelů jejich žáky - anonymně pomocí ratin-gového dotazníku, jednak vlastní pozorování autorky práce. Podle hodnocení žáky jsou všichni čtyři sledovaní učitelé dobrými učiteli, každý z nich je však jedinečnou osobností s individuálními vlastnostmi, které se většinou liší od teoretických předpokladů z literatury. | cze |
dc.format | 66 s. | |
dc.format | 66 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Osobnost učitele | cze |
dc.subject | výchova | cze |
dc.subject | sociálně patologické jevy | cze |
dc.subject | The personality of teacher | eng |
dc.subject | prevention | eng |
dc.subject | sociopathology | eng |
dc.title | Osobnost učitele jako jeho nástroj výchovy a prevence sociálně patologických jevů | cze |
dc.title.alternative | The personality of teacher as an educational instrument in prevention of sociopathology | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 627 | |
dc.description.abstract-translated | A purpose of this study was to contribute to the subject of an available theoretical characteristic of the teachers personality. To complete such a study seemed to be good reason for a practical excersize. The task was to conduct an objective evaluation of four teachers and compare it with their own selfevaluation. To achieve that, teachers were first rated anonimously by their students and afterwords through an observation technique by the author of this study. As per the students rating, all four teachers passed as good teachers. However, personality of each teacher was found to be very specific, showing some unique characteristics. That led to a final conclusion, which differs substantially from the theoretical opinion on the same subject, found in the literature. | eng |
dc.date.accepted | 2007-05-24 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Thein, Ram | |