Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGrinninger, Petr
dc.contributor.authorRoučková, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-07T10:34:03Z
dc.date.available2021-12-07T10:34:03Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007-05-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26323
dc.description.abstractCílem práce bylo přispět do řady dostupné teoretické charakteristiky osob-nosti (dobrého) učitele, jsou východiskem pro část praktickou. Ta porovnává objektivní hodnocení čtyř učitelů s jejich sebehodnocením. Za objektivní hod-nocení slouží jednak hodnocení učitelů jejich žáky - anonymně pomocí ratin-gového dotazníku, jednak vlastní pozorování autorky práce. Podle hodnocení žáky jsou všichni čtyři sledovaní učitelé dobrými učiteli, každý z nich je však jedinečnou osobností s individuálními vlastnostmi, které se většinou liší od teoretických předpokladů z literatury.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectOsobnost učitelecze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectsociálně patologické jevycze
dc.subjectThe personality of teachereng
dc.subjectpreventioneng
dc.subjectsociopathologyeng
dc.titleOsobnost učitele jako jeho nástroj výchovy a prevence sociálně patologických jevůcze
dc.title.alternativeThe personality of teacher as an educational instrument in prevention of sociopathologyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag627
dc.description.abstract-translatedA purpose of this study was to contribute to the subject of an available theoretical characteristic of the teachers personality. To complete such a study seemed to be good reason for a practical excersize. The task was to conduct an objective evaluation of four teachers and compare it with their own selfevaluation. To achieve that, teachers were first rated anonimously by their students and afterwords through an observation technique by the author of this study. As per the students rating, all four teachers passed as good teachers. However, personality of each teacher was found to be very specific, showing some unique characteristics. That led to a final conclusion, which differs substantially from the theoretical opinion on the same subject, found in the literature.eng
dc.date.accepted2007-05-24
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeThein, Ram


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam