Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJetelina, Bedřich
dc.contributor.authorDobosiová, Martina
dc.date.accessioned2021-11-19T13:01:55Z
dc.date.available2021-11-19T13:01:55Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2653
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výchovnými přístupy a postoji k sociálním sítím v zájmovém vzdělávání v Českých Budějovicích. Teoretická část popisuje současné sociální sítě a přínosy pro jejich uživatele. Dále charakterizuje období pubescence, volný čas jako čas, kdy jsou sociální sítě nejvíce používány a zájmové vzdělávání. Práce obsahuje srovnání přístupů českého a nizozemského školství k mediální výchově Výzkumná část obsahuje názory vedoucích působících v zájmovém vzdělávání na výchovu k používání sociálních sítí a jejich zkušenosti. Do výzkumu bylo zapojeno 9 škol a školských zařízení zájmového vzdělávání z Českých Budějovic. Polovina dotazovaných zařízení se této problematice nevěnuje. Druhá polovina vychovatelů se snaží děti vychovávat k uvědomění rizik, pochopení jejich pravidel a hovoří s nimi o obsahu, s nímž se děti na svých účtech setkávají. Jejich působení však podle dotazovaných v dětech zanechává pouze teoretické znalosti. Je tedy třeba najít způsob, jak vychovávat děti tak, aby se výchovné působení vychovatelů projevilo i ve způsobu používání sociálních sítí a obeznámili je i s dalšími možnostmi využití sociálních sítí.cze
dc.format99 s. (136 146 znaků).
dc.format99 s. (136 146 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectmediální výchovacze
dc.subjectpubescencecze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectzájmové vzdělávánícze
dc.subjectsocial networking siteseng
dc.subjectmedia educationeng
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectpubertyeng
dc.subjectleisure educationeng
dc.titleMediální výchova v zájmovém vzdělávání: Sociální sítě jako výzva pro výchovné pracovníkycze
dc.title.alternativeMedia education in Leisure Education: Social Networking Sites as a Challenge for Educatorseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag39589
dc.description.abstract-translatedThe master thesis deals with educational approaches and attitudes to social networking sites in leisure education in Czech Budweis. The theoretical background describes current social networking sites and benefits for their users. Next there are descriptions of puberty years, of leisure time as a time when social networking sites are used the most and of leisure education. The thesis includes comparison of Czech and Dutch approaches to media education in their educational systems. The research part includes opinions of leaders working in leisure education in Czech Budweis about an educational influencing of using of social networking sites and their experiences. Into research were joined 9 schools and school institutions for leisure education from Czech Budweis. The first part of the respondents do not devote to education of using of social networking sites. The second half of the respondents is trying to educate children to be conscious about risks, to understand to rules of social networking sites. Leaders talk with the children about a content which the children see on their accounts. But the leader´s influence causes just that the children know theoretical informations. So it is important to find a way how to teach children in a way that leader´s educational approaches make them behave differently and make them know about other possibilities of using social networking sites.eng
dc.date.accepted2015-05-26
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam