Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLhotová, Marie
dc.contributor.authorFlašková, Petra
dc.date.accessioned2021-11-19T13:01:59Z
dc.date.available2021-11-19T13:01:59Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2655
dc.description.abstractPráce má dvě části teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zmíněny definice tvořivosti, pojmy související s tvořivostí jako inteligence, fantazie, věk, bariéry i metody rozvoje tvořivosti. Každý tvůrčí proces má své etapy a dají se vyjmenovat vlastnosti tvůrčí osobnosti, kterými by měl disponovat samotný tvůrčí pedagog. Výtvarná výchova je jednou z možností rozvoje tvořivosti a k tomu může sloužit výtvarný projekt. Účastníky výtvarného projektu jsou žáci ubytováni na DM při OA, SOŠ, SOU v Třeboni. Věk účastníků se pohybuje mezi 16-18 lety. Výtvarný projekt "Člověk napříč časem" je druhou částí této práce. Na začátku druhé části uvádím inspiraci pro tento projekt a vysvětluji jeho strukturu. Cílem projektu je dovést účastníky k zamyšlení se nad hodnotami, vztahy, komunikací mezi námi a nad sebou samými s důrazem na environmentální výchovu. Jedním z dílčích cílů projektu je samozřejmě rozvoj tvořivosti, a zda, je to možné u této skupiny.cze
dc.format102 s.
dc.format102 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjectrozvoj tvořivosticze
dc.subjectbariéry tvořivosticze
dc.subjecttvůrčí osobnostcze
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectdomov mládežecze
dc.subjectvýtvarný projektcze
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectcreativity developmenteng
dc.subjectcreativity barrierseng
dc.subjectcreative personalityeng
dc.subjectart lessoneng
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectstudent's hall of residenceeng
dc.subjectart projecteng
dc.titleRozvoj tvořivosti v pedagogicko výchovném procesucze
dc.title.alternativeThe development of creativity in educational processeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag39591
dc.description.abstract-translatedThis thesis consists of two parts theoretical and practical. In the theoretical one, definition of creativity, terms connected with creativity such as intelligence, imagination, age, barriers and methods of developing creativity are mentioned. Every creative process has its stages and it is also possible to enumerate qualities of a creative personality that a good creative teacher should have. Art lessons represent one of many options how to develop creativity and an art project is a very good tool for that. Students accommodated in a student's hall of residence that comes under schools OA,SOŠ and SOU in Třeboň are participants of this project. These students are about 16-18 years old. The art project called "Člověk napříč časem" represents the second part of this thesis. At the beginning of this part, I mention inspiration for this project and I explain its structure. The aim of this project is to make the participants think about values, relationships, communication among us and also to make them think about themselves while emphasising environmental education. One of the sub-goals of this project is naturally also the development of creativity and to find out whether it is possible with this group.eng
dc.date.accepted2015-05-26
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePedagogika volného časucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam