Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorBarborková, Alena
dc.date.accessioned2021-12-07T11:53:31Z
dc.date.available2021-12-07T11:53:31Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-03-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26563
dc.description.abstractPředškolní věk je doba, kdy dítě získává základní zkušenosti o životě a do života, kdy se socializuje v rámci rodiny, mateřské školy a okolního světa. Učí se sociálním rolím, začíná zvnitřňovat základní oblasti sociálních norem a hodnot, rozvíjí své prosociální chování a zažívá své první interakce v interpersonální oblasti. Následující text by mohl inspirovat učitelky mateřských škol k efektivnímu působení ve prospěch sociálního rozvoje dítěte prostřednictvím tvořivé dramatiky a dramatické výchovy. Předmětem výzkumu jsou nejfrekventovanější činnosti rozvoje interpersonální oblasti obsahu předškolního vzdělávání. Jeho smyslem je zjistit, zda dramatické činnosti a techniky patří mezi nejoblíbenější prostředky rozvoje prosociálních dovedností. V praktické části je nabízena řada her, rozdělených podle výchovně vzdělávacích oblastí Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání, které mohou sloužit jako nabídka pro práci s dětmi v mateřské škole v oblasti sociálního rozvoje.cze
dc.format86
dc.format86
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleRozvoj prosociálního chování dětí předškolního věku prostřednictvím dramatické výchovycze
dc.title.alternativePre-School Children Social Positive Behaviour Development by means of Dramatic Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag9464
dc.description.abstract-translatedThe pre-school age is a period of time, when a child gains a basic experience about life and for life. He or she is being socialized in his family, kindergarden and surrounding world. He learns a lot about the social roles, starts to identify the basic areas of social norms and values, develops his pro- social behaviour and experiencies. He builds his first interactions in the inter- personál area as well. The following text is aiming to inspire the kindergarden teachers in order to influence them in a very effective way on behalf of a social development of a child by means of creative drama and drama education. The subjects of this research are the most frequent activities of the interpersonal advancement area of the pre-school educational content. Its goal is to find out , whether the drama activities and techniques belong aminy the most favorite means of the pro-social skills development. In the practical part, there is offered a number of games differentiated according to educational areas of the Frame Educational Programme for pre-school education, which may be used as a chance for working with children in the kindergarden in the area of social development.eng
dc.date.accepted2008-04-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuda, Stanislav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam