Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorElich, Markéta
dc.contributor.authorMorongová, Tereza
dc.date.accessioned2021-11-19T13:02:10Z
dc.date.available2021-11-19T13:02:10Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-03-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/2660
dc.description.abstractPráce se zabývá motivací sociálních pracovníků k celoživotnímu vzdělávání. V první části práce je shrnut současný stav celoživotního vzdělávání sociálních pracovníků v ČR, konkrétně tedy legislativa, která určuje povinnost tohoto vzdělávání, další dokumenty, které obsahují požadavek celoživotního vzdělávání, navrhované změny v tzv. profesním zákoně a názory odborníků. V druhé části se pak práce zaměřuje na motivaci k celoživotnímu vzdělávání, teorie motivace a důvody pro a proti celoživotnímu vzdělávání. Součástí práce je také výzkumné šetření, které je tvořeno rozhovory se sociálními pracovníky na téma celoživotního vzdělávání. Respondenti byli dotazováni na to, jak vnímají potřebu celoživotního vzdělávání v sociální práci, jak celoživotní vzdělávání probíhá v jejich organizaci, co je k tomuto vzdělávání motivuje a zda vnímají nějaké překážky, které jim ve vzdělávání brání.cze
dc.format89 s. (121 934 znaků)
dc.format89 s. (121 934 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectceloživotní vzdělávánícze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectvzdělávání sociálních pracovníkůcze
dc.subjectlifelong learningeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjecteducation of social workerseng
dc.titleMotivace sociálních pracovníků k celoživotnímu vzdělávánícze
dc.title.alternativeThe motivation of social workers to lifelong learningeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag39637
dc.description.abstract-translatedThis thesis examines the motivation of social workers towards lifelong education. In the first part there is the summary of current state of lifelong education of social workers in the Czech republic, particularly the legislation that includes the obligation of such education. It also consits of other documents that somehow include requirements of lifelong education, proposed changes of so-called professional law and experts' opinions. In the second part, I examine the motivation towards lifeong education, theory of motivation and pros and cons of that education. The thesis also includes a survey which is made of interviews with social workers. The participants were asked about their perception of need of such education in social work, how such education works at their workplace, what works as thier motivation towards it and whether they see any obstacles in getting it.eng
dc.date.accepted2015-05-25
dc.description.departmentTeologická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineEtika v sociální prácicze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Teologická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programSociální prácecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam