dc.contributor.advisor | Švejda, Gabriel | |
dc.contributor.author | Dvořáková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:54:54Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:54:54Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26635 | |
dc.description.abstract | Tématem diplomové práce jsou didaktické aplikace nových technologií ve výuce cizích jazyků, speciálně se zaměřuje na výuku jazyka německého. Je doplněna o pedagogický výzkum, zaměřený na zjištění současného stavu používaní nových technologií (DVD, dataprojektor, internet, videokamera apod.) na českých středních školách. Práce si všímá dramaticky se měnící role učitele a žáka ve školství na pozadí změn ve společnosti. Tyto změny rolí nahlíží ze zorného úhlu humanisticko-tvořivé metody. Po uvedení do problematiky se zabývá konkrétními příklady aplikace nových technologií ve výuce německého jazyka. Pro každou z uvedených technologií jsou zpracována didaktická doporučení. Tím tato práce a pedagogický výzkum co možná nejvíce sbližují obě roviny, teoretickou a praktickou. Práce se zároveň snaží nastínit další možný vývoj používání technologií ve výuce. | cze |
dc.format | 103 | |
dc.format | 103 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pedagogika | cze |
dc.subject | didaktické aplikace | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | německý jazyk | cze |
dc.subject | nové technologie | cze |
dc.subject | výuka | cze |
dc.subject | pedagogy | eng |
dc.subject | didactical aplications | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | deutsch language | eng |
dc.subject | new technologies | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.title | Využití nových technologií v rámci výuky cizího jazyka - německý jazyk | cze |
dc.title.alternative | Aplications of new technologies in foreign language education with special focus on the Deutsch language | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 12511 | |
dc.description.abstract-translated | The topic of this work are aplications of new technologies in foreign language education with a special focus on the Deutsch language. Part of this work is pedagogical research; documenting the current status of implementation of new technologies, such as DVDs, dataprojectors, internet or videocameras at Czech school. The work also reflects the dramatically changing roles of students as well as teachers in light of changing society. It examines these changes from the pespective of the theory of humanistic-creative education. After discussing the theories above the dissertation individually describes and assesses technological apparatus and elaborately suggests how to effectively and efficiently utilise them in Deutsch language education. In this respect, the work combines theoretical concepts with practical applications. The work also anticipates future theoretical, technological and educational development. | eng |
dc.date.accepted | 2008-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-NJ/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Somr, Miroslav | |