Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejda, Gabriel
dc.contributor.authorDvořáková, Martina
dc.date.accessioned2021-12-07T11:54:54Z
dc.date.available2021-12-07T11:54:54Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26635
dc.description.abstractTématem diplomové práce jsou didaktické aplikace nových technologií ve výuce cizích jazyků, speciálně se zaměřuje na výuku jazyka německého. Je doplněna o pedagogický výzkum, zaměřený na zjištění současného stavu používaní nových technologií (DVD, dataprojektor, internet, videokamera apod.) na českých středních školách. Práce si všímá dramaticky se měnící role učitele a žáka ve školství na pozadí změn ve společnosti. Tyto změny rolí nahlíží ze zorného úhlu humanisticko-tvořivé metody. Po uvedení do problematiky se zabývá konkrétními příklady aplikace nových technologií ve výuce německého jazyka. Pro každou z uvedených technologií jsou zpracována didaktická doporučení. Tím tato práce a pedagogický výzkum co možná nejvíce sbližují obě roviny, teoretickou a praktickou. Práce se zároveň snaží nastínit další možný vývoj používání technologií ve výuce.cze
dc.format103
dc.format103
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpedagogikacze
dc.subjectdidaktické aplikacecze
dc.subjectškolacze
dc.subjectněmecký jazykcze
dc.subjectnové technologiecze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectpedagogyeng
dc.subjectdidactical aplicationseng
dc.subjectschooleng
dc.subjectdeutsch languageeng
dc.subjectnew technologieseng
dc.subjecteducationeng
dc.titleVyužití nových technologií v rámci výuky cizího jazyka - německý jazykcze
dc.title.alternativeAplications of new technologies in foreign language education with special focus on the Deutsch languageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag12511
dc.description.abstract-translatedThe topic of this work are aplications of new technologies in foreign language education with a special focus on the Deutsch language. Part of this work is pedagogical research; documenting the current status of implementation of new technologies, such as DVDs, dataprojectors, internet or videocameras at Czech school. The work also reflects the dramatically changing roles of students as well as teachers in light of changing society. It examines these changes from the pespective of the theory of humanistic-creative education. After discussing the theories above the dissertation individually describes and assesses technological apparatus and elaborately suggests how to effectively and efficiently utilise them in Deutsch language education. In this respect, the work combines theoretical concepts with practical applications. The work also anticipates future theoretical, technological and educational development.eng
dc.date.accepted2008-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-NJ/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSomr, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam