Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorDvořáková, Kateřina
dc.contributor.authorVetráková, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T11:54:55Z
dc.date.available2021-12-07T11:54:55Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2007-12-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26640
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o projektovém vyučování ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. V teoretické části této diplomové práce jsem se zaměřila na vývoj a základní pojmy projekového vyučování. Rozebírala jsem výhody a nevýhody tohoto způsobu vyučování. Srovnala jsem též cíle projektové metody s obecnými cíly vzdělávání stanovenými v Rámcovém vzdělávacím programu pro ZŠ a zjišťovala do jaké míry je metoda využívána v současných učebnicích anglického jazyka pro 1. stupeň. V praktické části jsem se pokusila sama projekt vytvořt a realizovat. Došla jsem k závěru, že projektová metoda má velkou motivační sílu, rozvíjí tvořivost, kooperaci a schopnost žáků využít znalosti a dovednosti v praktickém životě.cze
dc.format73 s., 6 s. obr. příloh
dc.format73 s., 6 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprojektová metodacze
dc.subject1. stupeň ZŠcze
dc.subjectRámcový vzdělávací program pro ZŠcze
dc.subjectučebnice anglického jazyka pro 1. stupeň ZŚcze
dc.subjectproject methodeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectCzech public educationeng
dc.subjectcurriculumeng
dc.subjectEnglish textbooks at primary schooleng
dc.titleVyužití projektové metody ve výuce anglického jazykacze
dc.title.alternativeUsing projects in teaching English.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag1385
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the project method of primary school in lessons of English. I concerned myself with the development and the basic terms of the project method in the theoretical part of this work. I described pros and cons of this kind of teaching. I compared goals of the project method with the general goals of Czech public education which are enumerated in the new curriculum for primary teaching. I focused also on how the project method is used in present English textbooks at primary school. In the practical section of this work I created my own project and used it in the classroom. I came to the conclusion that the project method has great motivational power, develops creativity, cooperation and the ability of pupils to use their knowledge and experience in their practical life.eng
dc.date.accepted2008-02-11
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ(AJ)-TV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam