dc.contributor.advisor | Dvořáková, Kateřina | |
dc.contributor.author | Vetráková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:54:55Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:54:55Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2007-12-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26640 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o projektovém vyučování ve výuce anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. V teoretické části této diplomové práce jsem se zaměřila na vývoj a základní pojmy projekového vyučování. Rozebírala jsem výhody a nevýhody tohoto způsobu vyučování. Srovnala jsem též cíle projektové metody s obecnými cíly vzdělávání stanovenými v Rámcovém vzdělávacím programu pro ZŠ a zjišťovala do jaké míry je metoda využívána v současných učebnicích anglického jazyka pro 1. stupeň. V praktické části jsem se pokusila sama projekt vytvořt a realizovat. Došla jsem k závěru, že projektová metoda má velkou motivační sílu, rozvíjí tvořivost, kooperaci a schopnost žáků využít znalosti a dovednosti v praktickém životě. | cze |
dc.format | 73 s., 6 s. obr. příloh | |
dc.format | 73 s., 6 s. obr. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | projektová metoda | cze |
dc.subject | 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program pro ZŠ | cze |
dc.subject | učebnice anglického jazyka pro 1. stupeň ZŚ | cze |
dc.subject | project method | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | Czech public education | eng |
dc.subject | curriculum | eng |
dc.subject | English textbooks at primary school | eng |
dc.title | Využití projektové metody ve výuce anglického jazyka | cze |
dc.title.alternative | Using projects in teaching English. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 1385 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis focuses on the project method of primary school in lessons of English. I concerned myself with the development and the basic terms of the project method in the theoretical part of this work. I described pros and cons of this kind of teaching. I compared goals of the project method with the general goals of Czech public education which are enumerated in the new curriculum for primary teaching. I focused also on how the project method is used in present English textbooks at primary school. In the practical section of this work I created my own project and used it in the classroom. I came to the conclusion that the project method has great motivational power, develops creativity, cooperation and the ability of pupils to use their knowledge and experience in their practical life. | eng |
dc.date.accepted | 2008-02-11 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ(AJ)-TV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |