Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBřicháčková, Marie
dc.contributor.authorKrůtová, Jarmila
dc.date.accessioned2021-12-07T11:54:56Z
dc.date.available2021-12-07T11:54:56Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2007-07-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26643
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce s názvem Muzikoterapie - alternativa ve školství se věnuje problematice tohoto oboru. Cílem práce je zmapování situace v tuzemsku i v zahraničí a zjištění a porovnání působení účinků lyry na člověka. K tomuto účelu byla provedena výzkumná sonda, která probíhala na dvou rozdílných typech škol V Příbrami (základní škola běžného typu a Waldofská škola). Na základě výzkumné sondy bylo ověřeno pozitivní (uvolňující, uklidňující) působení lyry. Zároveň bylo zjištěno, že pozitivní působení lyry se objevovalo i u jedinců, kteří se s lyrou setkávali poprvé.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleMuzikoterapie - alternativa ve školstvícze
dc.title.alternativeMusictherapy - alternative in educational systemeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag14341
dc.description.abstract-translatedPrasented diploma work named Musictherapy - alternative in educational system is attended to problem of this branch. Mapping the situation inland and even abroad and finding and comparing the action of lyre effects on human are the aim of this work. The research sonde was performed for this purpose, that was carried out in two different types of school in Příbram (basic school of common type and Waldorf school). The positive (relaxing, restful) actuation of lyre was proved on the basis of the research sonde. There was found simultaneously, that positive action of lyre appeared even at individuals, who encounter with lyre for the first time. It can be deduced from that, that it does not matter, if the individual encounter lyra more often or for the first time.eng
dc.date.accepted2008-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-HV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVránek, Tomáš
dc.description.defenceDiplomantka nejprve představila zkušební komisi téma své diplomové práce. Učinila tak vyčerpávajícím způsobem, její projev byl plynulý a dobře vystavěný. Poté byli členové komise seznámeni s obsáhlými posudky vedoucí DP i recenzenta. Diplomantka pak odpovídala na otázky obsažené zejména v recenzi. I v tomto případě byl její projev plynulý, její vysvětlení problematiky nepostrádalo logiku.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam