Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCvach, Radek
dc.contributor.authorCermanová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-07T11:54:58Z
dc.date.available2021-12-07T11:54:58Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26649
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vlivem organizovaných volnočasových aktivit na kázeň a chování dětí ve třídě na základní škole. Aktivity, kterými se děti ve svém volném čase zabývají, mohou výchovně vzdělávací proces výrazně ovlivňovat a podporovat, ale za určitých okolností také oslabovat. Cílem práce je zjišťování různých projevů chování žáků na 1. stupni základní školy a posouzení, zda volnočasové aktivity mají možnost výrazně ovlivnit chování a projevy žáků ve škole. Teoretická část vymezuje pojmy chování a kázeň. Charakterizuje pojmy volný čas, organizované i neorganizované volnočasové aktivity a poukazuje na různé projevy chování dětí. V praktické části se pomocí dotazníkového šetření zjišťují a analyzují poznatky učitelů o různých projevech chování a jednání žáků. Mapují se zde také možnosti organizovaných volnočasových aktivit pro podporu vhodného chování a kázně žáků ve vyučování.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkázeňcze
dc.subjectautoritacze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectvolný čascze
dc.subjectvolnočasová aktivitacze
dc.subjectdisciplineeng
dc.subjectauthorityeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectleisure timeeng
dc.subjectfree time activityeng
dc.titleVliv organizovaných volnočasových aktivit na chování a kázeň žáků ve třídách primárního vzdělávání.cze
dc.title.alternativeInfluence of organized free-time activities on pupils´ behaviour and discipline in classes at primary schools.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4012
dc.description.abstract-translatedThis diploma work is about the influence of organized free-time activities on children's discipline and behaviour at primary school. Children's free-time activities can have a strong influence on the educational process. This process can be supported but it can be weakened too. The aim of this work is to judge if children's free-time activities can have a strong influence on pupils at school. The terms discipline, behaviour, organized and unorganized free-time activities are explained in the theoretical part. The practical part contents analysis of teachers' information about pupils' behaviour. Some possibilities how to support good behaviour of pupils through the free-time activities are given there.eng
dc.date.accepted2008-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJílková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam