Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejda, Gabriel
dc.contributor.authorLisová, Daniela
dc.date.accessioned2021-12-07T11:55:06Z
dc.date.available2021-12-07T11:55:06Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-07-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26674
dc.description.abstractTato práce pojednává o technologii vzdělávání ve specifickém prostředí Waldorfské školy s důrazem na pedagogické zvláštnosti tohoto druhu škol. Teoretická část zahrnuje vysvětlení pojmu technologie vzdělávání, stručnou charakteristiku alternativního školství, jeho vzniku a vývoje u nás i ve světě. Hlavní důraz je kladen na waldorfskou pedagogiku, její východiska, obsah, cíle, specifika a historii u nás i ve světě. Praktická část obsahuje zápis z hospitací v třídách waldorfského typu a následné porovnání teorie s praxí. Dále tato práce porovnává sociální klima waldorfské třídy s třídou s tradičním způsobem výuky pomocí dotazníkového šetření za účelem objektivního zjištění pozitiv waldorfské edukace.cze
dc.format103 s., 5 s. obr. příloh
dc.format103 s., 5 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectalternativní školycze
dc.subjectwaldorfské školycze
dc.subjectSteinercze
dc.subjectantroposofiecze
dc.subjectwaldorfská pedagogikacze
dc.subjecttrojčlennostcze
dc.subjectindividualitacze
dc.subjectspoluprácecze
dc.subjectalternative schoolseng
dc.subjectWaldorf schoolseng
dc.subjectSteinereng
dc.subjectanthroposophyeng
dc.subjectWaldorf pedagogyeng
dc.subjectthreefold ordereng
dc.subjectindividualityeng
dc.subjectcooperationeng
dc.titleTechnologie vzdělávání v podmínkách Waldorfské školycze
dc.title.alternativeEducation Technology in Waldorf school´s conditionseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4095
dc.description.abstract-translatedThe work deals with education technology in the specific environment of Waldorf school with an emphasis on pedagogical traits of this school type. The theoretical part includes the explanation of the term ‚qeducational technology'', the brief characteristics of alternative schooling, its rise and development. The main accent is put on the Waldorf pedagogy, its recourses, contents, aims, specifics and history in the Czech Republic and Waldorf education worldwide. The practical part includes records from inspections of Waldorf classes and then a comparison of theory and praxis. Then this work compares a social climate of the Waldorf class and the class with a classical way of education by questionnaires to find out objective positives of Waldorf education.eng
dc.date.accepted2008-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSomr, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam