dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Brandejsová, Vanda | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:55:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:55:12Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2007-12-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26689 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá tématem prevence sociálně patologických jevů na základní škole. Po dohodě s vedoucím diplomové práce jsem práci zacílila nejen na vliv školního prostředí základních škol, ale také na vliv volného času mládeže ve vztahu ke vzniku sociálně patologických jevů.
Teoretická část je rozdělena na tři základní části. První část je věnována volnému času. Ve druhé části teorie charakterizuji jednotlivé sociálně patologické jevy a poslední část zaměřuji na významnou oblast primární prevence.
V praktické části jsem pomocí týdenního časového snímku zmapovala strukturu volného času žáků a žákyň druhých stupňů třech základních škol s rozdílným počtem obyvatel v okrese Písek. Pro zjištění výskytu sociálně patologických jevů jsem dále použila formu řízeného rozhovoru s metodičkami prevence základních škol. | cze |
dc.format | 97 s., 11 s. příloh | |
dc.format | 97 s., 11 s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | volný čas | cze |
dc.subject | sociálně patologické jevy | cze |
dc.subject | primární prevence | cze |
dc.subject | minimální preventivní program | cze |
dc.subject | leisure time | eng |
dc.subject | social-pathologic phenomena | eng |
dc.subject | primary prevention | eng |
dc.subject | minimal preventive program | eng |
dc.title | Prevence sociálně patologických jevů na základní škole | cze |
dc.title.alternative | Preventation of social-pathology phenomena at elementary school. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 4172 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the topic prevention of social-pathologic phenomenon at elementary school. By mutual consent with the supervisor of my thesis we aimed not only at the influence of atmosphere at elementary schools but also at the relationship between leisure time and the emergence of social-pathologic phenomena.
The first section of this thesis is devided into three main parts, which are related to three main topics - leisure time, social-pathologic phenomena and primary prevention of social-pathologic phenomena. The first part applies to the topic of leisure time and its main characterization and parting. The topic of social-pathologic phenomena is described in the second part and the last part targets the important area of primary prevention of socio-pathologic phenomena.
In the second section a method of time screening was used to find out the structure of pupils´ leisure time activities during the whole week. The research was made with pupils at the second level of elementary schools in cities with different number of inhabitans. To get the information about the presence of social-pathologic phenomena I have interviewed all methodist at each grammar school. | eng |
dc.date.accepted | 2008-02-05 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-NJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Somr, Miroslav | |