Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorMedová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-07T11:55:19Z
dc.date.available2021-12-07T11:55:19Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2007-12-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26707
dc.description.abstractTeoretická část diplomové práce nastiňuje problematiku specifických poruch učení a to především dyslexie, dysgrafie a dysortografie. Vymezuje jednotlivé pojmy, popisuje projevy, etiologii a diagnostiku poruch učení. Podrobněji se poté zabývá reedukací dyslexie. Praktická část obsahuje pomůcky pro žáky postižené specifickými poruchami učení na Český jazyk v 5. ročníku, 1. pololetí. Jedná se o pracovní listy a kartičky tvořené k učivu daného období. Uvedeny jsou také metodické návody, které vytvořenou pomůcku charakterizují a nabízejí její využití při vyučování.cze
dc.format52 s., 8 s. příloh, 58 s.
dc.format52 s., 8 s. příloh, 58 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruch učenícze
dc.subjectdyslexiecze
dc.subjectdysgrafiecze
dc.subjectdysortografiecze
dc.subjectnápravacze
dc.subjectspecific disorders of learningeng
dc.subjectdyslexiaeng
dc.subjectdysgraphiaeng
dc.subjectdysortographiaeng
dc.subjectre-educationeng
dc.titleSpeciální pomůcky pro žáky postižené specifickou poruchou učení na 1. stupni základní školy.cze
dc.title.alternativeSpecial aids for young learners afflicted with specific disorder of learning in elementary schools.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4217
dc.description.abstract-translatedThe theoretical part of the thesis describes problems of diagnoses of specific disorders of learning, especially dyslexia, dysgraphia and dysortographia. It establishes the notions, describes the manifestations, etiology and diagnostics of learning disorders. Afterwards, the re-education of dyslexia is described in more detail. The practical section contains learning aids for students who suffer from specific disorders of learning in the subject of Czech langueage in grade 5, term 1. This regards the use of working lists and flash cards designed for use with the given age group. Also included are systematic instructions with which, through the use of these aids, characterizes and offers their use during teaching.eng
dc.date.accepted2008-02-05
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJílková, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam