Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKobzová, Jarmila
dc.contributor.authorSýkorová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-07T11:55:27Z
dc.date.available2021-12-07T11:55:27Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26724
dc.description.abstractV práci je předkládána věková struktura, růstový věk a školní úspěšnost chlapců v prvních a čtvrtých ročnících. Měření se uskutečnilo v roce 2006 na čtrnácti základních školách v Českých Budějovicích a blízkém okolí. Vzorek tvoří 225 žáků čtvrtých a 235 žáků prvních tříd. Bylo zjišťováno, zda se objevují rozdíly v prospěchu mezi žáky s odloženou a neodloženou školní docházkou a zda růstový věk ovlivňuje školní úspěšnost. Na základě dotazníků byly zaznamenány názory rodičů žáků a učitelů na prvním stupni na odklad školní docházky, vzorek tvoří 326 rodičů a 40 učitelů.cze
dc.format40 s.
dc.format40 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectodložená školní docházkacze
dc.subjectvěková strukturacze
dc.subjectrůstový věkcze
dc.subjectškolní úspěšnost chlapců v prvních a čtvrtých ročnícíchcze
dc.subjectpostponed school attendanceeng
dc.subjectage structureeng
dc.subjectgrowth age and school success in boys in the first and fourth year of primary schooleng
dc.titleVěková struktura, růstový věk a školní úspěšnost chlapců v prvních a čtvrtých ročnících základních škol.cze
dc.title.alternativeAge structure, growth age and school success in boys attending the first and the fourth year of basic schools.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag4262
dc.description.abstract-translatedThe work brings up age structure, growth age and school success in boys in the first and fourth year of primary school. The surveying took place at fourteen basic schools in České Budějovice and its proximity in 2006.The sample was made up of 225 pupils in the fourth year and 235 pupils in the first year. The survey focused on detecting differences in school success between pupils whose school attendance had been postponed and those who had entered primary school at due age. In addition, the work looks into problem of age growth and its potential impact on school success. Based on questionnaires, the views of pupils´parents and teachers at primary school were recorded. The sample was made of 326 parents and 40 teachers.eng
dc.date.accepted2008-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - německý jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam