dc.contributor.advisor | Tesař, Jiří | |
dc.contributor.author | Meškan, Václav | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:55:50Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:55:50Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26762 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce zkoumá jedno z předních témat současné reformy českého školství - rozvoj tvořivosti při výuce předmětů na základní škole. Tato problematika je nejprve nastíněna obecně a následně rozvinuta na konkrétním vyučovacím předmětu - fyzice. Zvláštní důraz je kladen na porovnání rozvoje tvořivosti při výuce daného předmětu pomocí tradičních prostředků a pomocí počítačem podporované výuky, která je dalším neodmyslitelným fenoménem současného školství. Významná část je věnována hodnocení současného software pro výuku fyziky na základní škole. Práce je zakončena experimentem se žáky základní školy, který má porovnat dva výše zmíněné přístupy k rozvoji tvořivosti a dát tak podnět k dalším výzkumům v této oblasti. | cze |
dc.format | 88 s, 5 s příloh | |
dc.format | 88 s, 5 s příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Tvořivost | cze |
dc.subject | výuka fyziky | cze |
dc.subject | počítačem podporovaná výuka | cze |
dc.subject | výukový software | cze |
dc.subject | fyzikální experiment | cze |
dc.subject | fyzikální úloha | cze |
dc.subject | Creativeness | eng |
dc.subject | physics education | eng |
dc.subject | computer supported education | eng |
dc.subject | educational software | eng |
dc.subject | physics experiment | eng |
dc.subject | physics task | eng |
dc.title | Výuka fyziky a tvořivost | cze |
dc.title.alternative | Education of Physics and Creativeness | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6282 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this graduation theses is to explore one of the theme of the contemporary educational reform in Czech republic what is development of creativeness at the basic school education. This question is outlined in general terms in the firs part of the theses and subsequently developed on the subject of physics education. Special emphasis is placed on the comparing of standard creativeness developing instruments and usage of computing technologies by computer supported education what is another essential item of current education. Significant part of this thesis deals with the software for the basic school physics education and its evaluation. The theses ends with the experiment with pupils of a basic school that should compare these two creativeness developing instruments mentioned above and give impetus to another research in this subject. | eng |
dc.date.accepted | 2008-06-04 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | F-TVT/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Stach, Vojtěch | |