Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorMeškan, Václav
dc.date.accessioned2021-12-07T11:55:50Z
dc.date.available2021-12-07T11:55:50Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26762
dc.description.abstractTato diplomová práce zkoumá jedno z předních témat současné reformy českého školství - rozvoj tvořivosti při výuce předmětů na základní škole. Tato problematika je nejprve nastíněna obecně a následně rozvinuta na konkrétním vyučovacím předmětu - fyzice. Zvláštní důraz je kladen na porovnání rozvoje tvořivosti při výuce daného předmětu pomocí tradičních prostředků a pomocí počítačem podporované výuky, která je dalším neodmyslitelným fenoménem současného školství. Významná část je věnována hodnocení současného software pro výuku fyziky na základní škole. Práce je zakončena experimentem se žáky základní školy, který má porovnat dva výše zmíněné přístupy k rozvoji tvořivosti a dát tak podnět k dalším výzkumům v této oblasti.cze
dc.format88 s, 5 s příloh
dc.format88 s, 5 s příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectTvořivostcze
dc.subjectvýuka fyzikycze
dc.subjectpočítačem podporovaná výukacze
dc.subjectvýukový softwarecze
dc.subjectfyzikální experimentcze
dc.subjectfyzikální úlohacze
dc.subjectCreativenesseng
dc.subjectphysics educationeng
dc.subjectcomputer supported educationeng
dc.subjecteducational softwareeng
dc.subjectphysics experimenteng
dc.subjectphysics taskeng
dc.titleVýuka fyziky a tvořivostcze
dc.title.alternativeEducation of Physics and Creativenesseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6282
dc.description.abstract-translatedThe aim of this graduation theses is to explore one of the theme of the contemporary educational reform in Czech republic what is development of creativeness at the basic school education. This question is outlined in general terms in the firs part of the theses and subsequently developed on the subject of physics education. Special emphasis is placed on the comparing of standard creativeness developing instruments and usage of computing technologies by computer supported education what is another essential item of current education. Significant part of this thesis deals with the software for the basic school physics education and its evaluation. The theses ends with the experiment with pupils of a basic school that should compare these two creativeness developing instruments mentioned above and give impetus to another research in this subject.eng
dc.date.accepted2008-06-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-TVT/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeStach, Vojtěch


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam