Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZmeškalová, Eva
dc.contributor.authorJurašová, Hana
dc.date.accessioned2021-12-07T11:55:55Z
dc.date.available2021-12-07T11:55:55Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26770
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je vytvoření studijního materiálu shrnujícího problematiku přirozených čísel pro potřeby studentů učitelství 1. stupně ZŠ. První část diplomové práce se věnuje zpracování historického vývoje čísel a číselných soustav, a psychologickému procesu osvojování si číselných představ u dětí na počátku školní docházky. Druhou částí diplomové práce je sestavení sbírky úloh postihující dané učivo ze zábavného pohledu, které bude sloužit k rozšíření dovedností v daném učivu a k rozvoji logického myšlení studentů. Součástí práce je sestavení a vyhodnocení testů pro studenty, a to sice na začátku a na konci studia, jakožto srovnání stavu dovedností v oboru přirozených čísel před a po probírání daného učiva.cze
dc.format91 s., 11 s. příloh
dc.format91 s., 11 s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpřirozená číslacze
dc.subject1. stupeň ZŠcze
dc.subjectčíselné soustavycze
dc.subjectpoziční soustavycze
dc.subjectvývoj číselných představcze
dc.subjectnatural numberseng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectnumerical systemseng
dc.subjectpositional representation systemseng
dc.subjectevolution of numerical imageseng
dc.titlePřirozená čísla pro studenty učitelství 1. stupně ZŠcze
dc.title.alternativeNatural numbers for the future teachers on primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6363
dc.description.abstract-translatedThe main target of the diploma work is to create study material , which summarizes problems of natural numbers for the needs of students, who are studying teaching profession for primary schools. The first part of the thesis deals with historical development of numbers and numerical systems and with psychological process of acquisition of numerical images among pupils at the beginning of the school attendance. The second part of the diploma work is composition of tasks collection containing given subjects matter from the entertaining view, which will serve for extension of skills in given subject matter and for development of students logical thought. Part of the work is composition and assessment of tests for students, namely at the beginning and at the end of studium, as comparation of skills state in natural numbers subject before and after going through the given subject matter.eng
dc.date.accepted2008-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam