dc.contributor.advisor | Koldová, Helena | |
dc.contributor.author | Smejkalová, Iveta | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:55:58Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:55:58Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26774 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je věnována úvodu do desetinných čísel na prvním stupni základní školy a interaktivní učebnici, kterou jsem vytvořila v programu Imagine Logo a nazvala ji Cyril. Obsahuje teorii o počítačem podporované výuce, desetinných číslech jako takových, manuál k vytvořenému a programu a výsledky experimentu, který učebnici prověřoval v praxi.
Důležitou součástí této diplomové práce je samotný program, který funguje jako učebnice a cvičebnice zároveň a je zaměřen na doplnění úvodu desetinných čísel a zároveň jeho procvičení. | cze |
dc.format | 97 s., 26 s. obr. příloh. | |
dc.format | 97 s., 26 s. obr. příloh. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Desetinná čísla | cze |
dc.subject | počítačem podporovaná výuka | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | program Imagine Logo | cze |
dc.subject | program Cyril | cze |
dc.subject | Decimal numbers | eng |
dc.subject | theory about computer-aided teaching | eng |
dc.subject | textbooks | eng |
dc.subject | Imagine Logo programme | eng |
dc.subject | programme Cyril | eng |
dc.title | Návrh pracovních listů pro výuku 5. ročníku ZŠ - vybrané kapitoly z aritmetiky | cze |
dc.title.alternative | The proposal of Worksheets for Teaching in the fifth form of primary school - selected chapters from arithmetic | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6373 | |
dc.description.abstract-translated | The master thesis is concerning about opening to decimal numbers at primary school and the interactive textbook called Cyril I created in the Imagine Logo programme. It contains theory about computer-aided teaching, decimal numbers, manual for the programme and the results of experiment which proved the textbook in practice.
Important component of master thesis is the programme itself, which works both as a textbook and a workbook, and which is directed at completion opening to decimal numbers and his exercises at the same time. | eng |
dc.date.accepted | 2008-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-TV-C | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |