Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBílková, Zuzana
dc.contributor.authorZachařová, Lada
dc.date.accessioned2021-12-07T11:56:13Z
dc.date.available2021-12-07T11:56:13Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-05-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26795
dc.description.abstractV teoretické části své diplomové práce jsem se zaměřila na zmapování aktuálních poznatků o problematice poruch autistického spektra. Snažila jsem se popsat současnou situaci a porovnat vzdělávání dětí s autismem integrovaných v klasických základní školách a vzdělávání těchto dětí ve specializovaných třídách. V praktické části představuji kazuistiky tří dětí vzdělávaných různými systémy. Pokusila jsem zhodnotit možnosti jednotlivých přístupů vzhledem k potencialitám dětí. Snažila jsem se vystihnout výhody a nevýhody jejich začlenění a navrhla jsem individuální vzdělávací plány. Výzkumy jsem založila na dlouhodobém pozorování, analýze jejich školní práce a rozhovorech, které jsem uskutečnila s rodiči, asistenty, pedagogy i s dětmi.cze
dc.format76 s., 35 s. psaných příloh
dc.format76 s., 35 s. psaných příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectautismuscze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectautismeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectintegrationeng
dc.titleZačlenění dítěte s autismem do ZŠcze
dc.title.alternativePossibilities of integration of autistic children to the elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6415
dc.description.abstract-translatedIn the teoretical part of my dissertation I tried to be concentrate on the map out of actual knowledges about problem with mental deficienty of autistic spectrum. I tried to discraibe the present situation and compare the education of childen with autism integrated in classical basic schools and the education of children in special classes. In the practical part we can see the casuistics of three children educated by diferent systems. I tried to find opportunities for diferent consens account the potencionality of the children. I tried to find advanteges and disadvatages of their integration and I make a suggestion for individual educations plans. I did the reserge work during a long observation, during the analysing their work at school and during descation with parents, assistentes, schoolmasters and children.eng
dc.date.accepted2008-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam