dc.contributor.advisor | Bílková, Zuzana | |
dc.contributor.author | Zachařová, Lada | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:56:13Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:56:13Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-05-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26795 | |
dc.description.abstract | V teoretické části své diplomové práce jsem se zaměřila na zmapování aktuálních poznatků o problematice poruch autistického spektra. Snažila jsem se popsat současnou situaci a porovnat vzdělávání dětí s autismem integrovaných v klasických základní školách a vzdělávání těchto dětí ve specializovaných třídách.
V praktické části představuji kazuistiky tří dětí vzdělávaných různými systémy. Pokusila jsem zhodnotit možnosti jednotlivých přístupů vzhledem k potencialitám dětí. Snažila jsem se vystihnout výhody a nevýhody jejich začlenění a navrhla jsem individuální vzdělávací plány. Výzkumy jsem založila na dlouhodobém pozorování, analýze jejich školní práce a rozhovorech, které jsem uskutečnila s rodiči, asistenty, pedagogy i s dětmi. | cze |
dc.format | 76 s., 35 s. psaných příloh | |
dc.format | 76 s., 35 s. psaných příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | autismus | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | integrace | cze |
dc.subject | autism | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | integration | eng |
dc.title | Začlenění dítěte s autismem do ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Possibilities of integration of autistic children to the elementary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6415 | |
dc.description.abstract-translated | In the teoretical part of my dissertation I tried to be concentrate on the map out of actual knowledges about problem with mental deficienty of autistic spectrum. I tried to discraibe the present situation and compare the education of childen with autism integrated in classical basic schools and the education of children in special classes.
In the practical part we can see the casuistics of three children educated by diferent systems. I tried to find opportunities for diferent consens account the potencionality of the children. I tried to find advanteges and disadvatages of their integration and I make a suggestion for individual educations plans. I did the reserge work during a long observation, during the analysing their work at school and during descation with parents, assistentes, schoolmasters and children. | eng |
dc.date.accepted | 2008-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Franclová, Marta | |