Využití výukových programů na PC ve výuce českého jazyka na málotřídních školách
Abstrakt
Tématem mé diplomové práce je ''Využití výukových programů na PC ve výuce českého jazyka na málotřídních školách''.
Úvodem této práce jsem popsala vývoj málotřídní školy. Její historii až po současnost, nynější stav a chápání obyvatelstvem. Posléze popisuji výukové programy, které se v dnešních školách používají. Nedílnou součástí je i jejich hodnocení samotnou veřejností a využívání výukových programů v českém jazyce a jejich uplatnění ve výuce.
Kvalitativní výzkum jsem použila při výzkumné sondě, v které jsem zjišťovala využívání výukových programů na málotřídních školách v okolí Českých Budějovic. Zajímal mne postoj učitelů k využívání programů a jak vnímají pozitiva a negativa, která do výuky přinášejí výukové programy.
Celá práce tedy spočívá ve zmapování využívání výukových programů na PC ve výuce českého jazyka na málotřídních školách.