Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavelka, Petr
dc.contributor.authorDědová, Kateřina
dc.date.accessioned2021-12-07T11:56:14Z
dc.date.available2021-12-07T11:56:14Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26797
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na aktivizující metody a techniky učení na základní škole. V teoretické části byl proveden rozbor aktivizujících metod z doporučené literatury a časopiseckých článků. Cílem praktické části bylo zjistit, s jakými problémy se učitel setkává při zavádění aktivizujících metod a technik práce s učivem a jak zvolené metody ovlivňují výsledky výuky. Pro získání představy o vývoji poznatkových systémů u žáků 1. stupně byly v jednotlivých ročnících porovnány myšlenkové mapy. Z výzkumu bylo zjištěno, že častým problémem je hluk ve třídě, časová náročnost a malé prostory. Hierarchická forma map se objevila již ve 2. ročníku, největší zastoupení má ale v 5. ročníku.cze
dc.format69 s., 7 s. obr. příloh
dc.format69 s., 7 s. obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleAktivizující metody a techniky učení na základní školecze
dc.title.alternativeMethods and techniques of active teaching on the middle school leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6422
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is concentrated on activating methods and teaching techniques at elementary schools. The theoretical part contains the activating method analysis on the base of recommended literature and journal articles. The goal of the practical part was the detection of problems which a teacher has when introducing activating methods and techniques of work on curriculum; and how the chosen methods influence the teaching results. Mind maps of pupils at particular grades were compared to gain the conception of knowledge systems development of pupils at infant school. The research revealed that most common problems are noise in classrooms, time intensity and lack of space. Hierarchic form of the maps appears at second grade but the top representation is at fifth grade.eng
dc.date.accepted2008-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-VV-Ccze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProcházka, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam