Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHavelka, Petr
dc.contributor.authorBudková, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-07T11:56:15Z
dc.date.available2021-12-07T11:56:15Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26798
dc.description.abstractCílem práce bylo prokázat efektivitu vhodných technik učení a aktivizujících metod do výuky předmětu chemie. Snahou bylo zvýšit aktivitu žáků, vhodným vedením vyučovací hodiny je zaujmout probíraným učivem a dosáhnout lepšího pochopení učiva u vybrané skupiny žáků na konci výzkumu. V rámci experimentu byly zvoleny dvě skupiny žáků z 9. tříd. Každá třída se nacházela na jiné škole. Za experimentální skupinu byla zvolena třída na Základní škole v Počátkách. Při experimentální výuce byla výuka doplňována vhodnými aktivizujícími metodami a technikami učení. Kontrolní skupinu tvořila třída ze Základní školy ve Žďáru nad Sázavou. Tato skupina byla vyučována tradičními metodami. Na základě vyhodnocení vstupních a výstupních testů byly získány výsledky, které potvrdily efektivitu experimentální výuky.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectaktivizující metodycze
dc.subjecttechniky učenícze
dc.subjecttřídacze
dc.subjectžácicze
dc.subjectexperimentální výukacze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectkontrolní skupinacze
dc.subjectexperimentální skupinacze
dc.subjectActuating methodseng
dc.subjecttechniques of teachingeng
dc.subjectclasseng
dc.subjectpupilseng
dc.subjectexperimental teachingeng
dc.subjectelementary schooleng
dc.subjectsupervisory groupeng
dc.subjectchecking groupeng
dc.titleAktivizující metody a techniky učení v předmětu chemie na základní školecze
dc.title.alternativeActuating methods and techniques of teaching in the subject of Chemistry at elementary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6423
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis was to prove effectiveness of suitable teaching techniques and actuating methods into the subject of Chemistry. The endeavour was to increase pupils’ activity, to hold pupils’ interest on taught subject matter by a suitable leading and to achieve better results of knowledge of a chosen group of pupils in the end of the research. Within the experiment, there were chosen two groups of pupils of the 9th class. Every class has been situated at a different school. A class at the Elementary School in Počátky was chosen as the first experimental group. The experimental teaching was complemented with suitable actuating methods and techniques of teaching. A class from the Elementary School in Žďár nad Sázavou was chosen for the checking group. This group was taught by traditional methods. On the basis of evaluation of input and output tests, the results were gained and confirmed the effectiveness of the experimental teaching.eng
dc.date.accepted2008-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePř-Ch/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMan, František


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam