dc.contributor.advisor | Havelka, Petr | |
dc.contributor.author | Budková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:56:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:56:15Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-21 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26798 | |
dc.description.abstract | Cílem práce bylo prokázat efektivitu vhodných technik učení a aktivizujících metod do výuky předmětu chemie. Snahou bylo zvýšit aktivitu žáků, vhodným vedením vyučovací hodiny je zaujmout probíraným učivem a dosáhnout lepšího pochopení učiva u vybrané skupiny žáků na konci výzkumu.
V rámci experimentu byly zvoleny dvě skupiny žáků z 9. tříd. Každá třída se nacházela na jiné škole. Za experimentální skupinu byla zvolena třída na Základní škole v Počátkách. Při experimentální výuce byla výuka doplňována vhodnými aktivizujícími metodami a technikami učení. Kontrolní skupinu tvořila třída ze Základní školy ve Žďáru nad Sázavou. Tato skupina byla vyučována tradičními metodami.
Na základě vyhodnocení vstupních a výstupních testů byly získány výsledky, které potvrdily efektivitu experimentální výuky. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | aktivizující metody | cze |
dc.subject | techniky učení | cze |
dc.subject | třída | cze |
dc.subject | žáci | cze |
dc.subject | experimentální výuka | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | kontrolní skupina | cze |
dc.subject | experimentální skupina | cze |
dc.subject | Actuating methods | eng |
dc.subject | techniques of teaching | eng |
dc.subject | class | eng |
dc.subject | pupils | eng |
dc.subject | experimental teaching | eng |
dc.subject | elementary school | eng |
dc.subject | supervisory group | eng |
dc.subject | checking group | eng |
dc.title | Aktivizující metody a techniky učení v předmětu chemie na základní škole | cze |
dc.title.alternative | Actuating methods and techniques of teaching in the subject of Chemistry at elementary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6423 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis was to prove effectiveness of suitable teaching techniques and actuating methods into the subject of Chemistry. The endeavour was to increase pupils’ activity, to hold pupils’ interest on taught subject matter by a suitable leading and to achieve better results of knowledge of a chosen group of pupils in the end of the research.
Within the experiment, there were chosen two groups of pupils of the 9th class. Every class has been situated at a different school. A class at the Elementary School in Počátky was chosen as the first experimental group. The experimental teaching was complemented with suitable actuating methods and techniques of teaching. A class from the Elementary School in Žďár nad Sázavou was chosen for the checking group. This group was taught by traditional methods.
On the basis of evaluation of input and output tests, the results were gained and confirmed the effectiveness of the experimental teaching. | eng |
dc.date.accepted | 2008-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Př-Ch/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Man, František | |