Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRoučová, Eva
dc.contributor.authorLetovská, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T11:56:18Z
dc.date.available2021-12-07T11:56:18Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26801
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá diagnostikou úrovně dílčích tvůrčích schopností u vybraného vzorku populace - u žáků pátých tříd ZŠ. V první části této práce jsou analyzovány a komparovány teoretické poznatky o tvořivosti. Na základě odborné literatury jsou stručně přiblíženy dílčí problémy kreativity, jako například bariéry tvořivosti, faktory ovlivňující tvořivost, metody na rozvoj tvořivosti. Empirická část práce prezentuje popis výzkumu úrovně dílčích tvůrčích schopností. Jako hlavní a základní výzkumná metoda diagnostiky tvořivosti byl použit standardizovaný Torranceho figurální test tvořivého myšlení. V rámci práce byl testován vliv pohlaví, třídy, školy a velikosti sídla školy na jednotlivé složky tvořivosti. Srovnána byla i relativní úroveň těchto složek.cze
dc.format97
dc.format97
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkreativitacze
dc.subjectTorrancecze
dc.subjectfluencecze
dc.subjectflexibilitacze
dc.subjectoriginalitacze
dc.subjectelaboracecze
dc.subjectCreativityeng
dc.subjectTorranceeng
dc.subjectFluencyeng
dc.subjectFlexibilityeng
dc.subjectOriginalityeng
dc.subjectElaborationeng
dc.titleVýzkum úrovně tvořivosti u dětí v 5. ročníku ZŠcze
dc.title.alternativeResearch of the Creativity Level of Children of the Fifth Gradeeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6445
dc.description.abstract-translatedThe aim of the diploma thesis is to diagnostic levels of particular creative abilities in a selected group of population - pupils in the fifth grade. Theoretical knowledge is analyzed and compared in the first part. Particular creativity problems are briefly specified using specialized literature, e.g. Creativity barriers, Factors effecting creativity, Methods used for creativity development. Empiric part presents research description of individual levels in creative abilities. Torrance Tests of Creative Thinking were used as a main method of research. Effect of sex, class, school and its size on individual creativity parts was considered within the testing. A relative level of these parts was compared as well.eng
dc.date.accepted2008-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVeselý, Bedřich


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam