Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJaklová, Alena
dc.contributor.authorZahradníková, Andrea
dc.date.accessioned2021-12-07T11:56:19Z
dc.date.available2021-12-07T11:56:19Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26803
dc.description.abstractMediální komunikace ve společnosti vždy hrála a stále hraje významnou roli. Donedávna byla nejvýznamnějším typem mediálním komunikace žurnalistika. Ve 20. století však nastupuje fenomén televize, který mimo jiné také ovlivňuje současnou podobu žurnalistických sdělení. Mění se jazykové vyjádření i grafická prezentace informací, je zaznamenán posun ve využívání prostředků, jimiž se tisková média snaží působit na recipienty. Tato práce se zaměřuje na charakteristiku neverbálních prostředků persvaze. Cílem je popsat způsob ovlivňování čtenářů v současných seriózních a bulvárních denících. Východisko práce tvoří analýza 348 deníků shromážděných v období od října 2006 do října 2007, při níž bylo provedeno srovnání zaznamenaných neverbálních prostředků persvaze ve čtyřech českých celostátních denících. Práce se soustředí především na charakterizování typů a zachycení frekvence těchto prostředků v jednotlivých periodikách a na jejich vzájemnou komparaci.cze
dc.format146 s.
dc.format146 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmédiacze
dc.subjectžurnalistikacze
dc.subjectpersvazecze
dc.subjectneverbální prostředkycze
dc.subjectmediaeng
dc.subjectjournalismeng
dc.subjectpersuasioneng
dc.subjectnonverbal deviceseng
dc.titlePersvaze neverbálních prostředků v současné žurnalisticecze
dc.title.alternativePersuasion of Nonverbal Devices in Contemporary Journalismeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6450
dc.description.abstract-translatedMedial communication was and still is very important in society. Until recently was the most important type of media communication the journalistic. In 20th century appears the television broadcasting phenomenon, that among others influences the prezent form of journalistic. Expressive changes are in verbal representation and graphic prezentation of informations, we note the shift of using the means, that are press media trying to impact on recipients. This research is focused on the characteristic of nonverbal means of persuasion. The objective is description of the influence over readers in current tabloids and quality newspaper. The base of the research is the analysis of 348 newspapers, collected from october 2006 to october 2007. Subsequently the comparsion of nonverbal means of persuasion was done in 4 czech nationwide newspapers. The research is focused mainly on type characteristic and frequency of these means in each periodical and their mutual comparision.eng
dc.date.accepted2008-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJunková, Bohumila
dc.description.defenceDiplomantka seznámola komisi s obsahem své diplomové práce, zejména s materiálovými východisky, způsobem analýz a cíly, k nimž dospěla. Správně reagovala na připomínky uvedené v posudcích.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam