Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorBorovičková, Klára
dc.date.accessioned2021-12-07T11:56:41Z
dc.date.available2021-12-07T11:56:41Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26829
dc.description.abstractVe své diplomové práci jsem se zaměřila na výuku multikulturní výchovy, jako jednoho z průřezových témat Rámcového vzdělávacího programu. V teoretické části jsem popsala strukturu Rámcového vzdělávacího programu a podrobněji jsem se věnovala multikulturní výchově, jejímu místu v české společnosti a jejím cílům. V praktické části jsem se snažila na základě vytvořeného dotazníku porovnat dvě základní školy z hlediska multikulturní výchovy. Zpovídala jsem ředitele škol a učitelky angličtiny. Dotazník byl zaměřen na přijetí multikulturní výchovy. Dále jsem navrhla a následně odučila tři hodiny anglického jazyka, v nichž jsem využívala multikulturní výchovy. Cílem této diplomové práce je zjistit, zda je běžné se na školách setkávat s příslušníky etnických menšin a jaké jsou představy učitelů o multikulturní výchově. Dalším cílem je poskytnout vzorové hodiny či náměty, jak vyučovat multikulturní výchovu prostřednictvím anglického jazyka.cze
dc.format62
dc.format62
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titlePrůřezová témata ve výuce anglického jazyka na ZŠ - multikulturní výchova.cze
dc.title.alternativeMulticultural education in English Language Classes at middle school leveleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6518
dc.description.abstract-translatedIn my Diploma Thesis I focused on teaching Multicultural education which is one of cross-curricular themes in ''Rámcový vzdělávací program''. In the theoretical part, I described the structure of ''Rámcový vzdělávací program'' and dealt with Multicultural education and its position in the Czech society in detail. In the practical part, I tried to compare two middle schools on the basis of a survey carried out with the directors and teachers of English. The aim of the questionnaire was to find out whether the teachers use Multicultural education in their English classes. Furthermore, I prepared three lesson plans and taught the lessons accordingly. I put to use Multicultural education in these lessons and finally I reflected on the lessons I taught. The aims of the Diploma Thesis are to find out whether it is common to see members of ethnical minorities at schools and to compare ideas of teachers about Multicultural education. Another aim is to provide exemplary lesson plans or suggestions how to deal with Multicultural education teaching in English classes.eng
dc.date.accepted2008-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam