dc.contributor.advisor | Šimková, Ivana | |
dc.contributor.author | Havránková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:57:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:57:09Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26858 | |
dc.description.abstract | V diplomové práci se zabýváme alternativní metodou prvopočátečního psaní - zdokonalením výuky psaní v prvním ročníku základní školy. Navrhujeme alternativní metodiku psaní, která by měla zajistit co nejrychlejší a nejefektivnější postup rozvoje písařských dovedností žáků. Navrhovaný postup ke zkvalitnění výuky psaní v elementární třídě se opírá v oblasti teoretické a aplikační o poznatky koncipované J. P. Galperinem v ''teorii formování rozumových operací'' a dále rozpracované doc. PhDr. J. Šemberovou, CSc.
Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části práce je nastíněn rozdíl mezi klasickou metodou psaní a navrhovanou metodou inovativní. Druhá část diplomové práce je část praktická. Najdeme zde návrh pracovních listů pro výuku prvopočátečního psaní. | cze |
dc.format | 58 s., XII. s. příloh | |
dc.format | 58 s., XII. s. příloh | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Psaní | cze |
dc.subject | prvopočáteční | cze |
dc.subject | alternativní metoda | cze |
dc.subject | J. Šemberová | cze |
dc.subject | pracovní listy. | cze |
dc.subject | writing | eng |
dc.subject | alternativ method | eng |
dc.subject | primordial. | eng |
dc.title | Psaní písmen alternativní metodou | cze |
dc.title.alternative | Writing letters in alternative methods | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6582 | |
dc.description.abstract-translated | The dissertation deals with a progressive method of primordial writing - improvement of teaching writing in the first year at primary school. We suggest an alternative teaching method of writing, which should assure the fastest and the most effective progress in pupils´ scribal skills. The suggested procedure of improvement in teaching method of writing in an elementary class is grounded, in the theoretical and application field, on the knowledge laid out by J.P. Galperin in the ''theory of formation of intellectual operations“ and further elaborated by docent PhDr. J.Šemberova , CSc.
The thesis is divided into two sections. The difference between the classical method of writing and the suggested progressive method is outlined in the theoretical part of the thesis. Its second section is practical. It is possible to find here a draft of the worksheets for teaching of primordial writing. | eng |
dc.date.accepted | 2008-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-SPG | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ševčíková, Ivana | |
dc.description.defence | Diplomantka seznámila komisi s cálem a obsahem své práce. Přesně formulovala závěry své práce i s praktickým využitím. Uspokojivě zodpověděla všechny dotazy komise. | cze |