Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorHavránková, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-07T11:57:09Z
dc.date.available2021-12-07T11:57:09Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26858
dc.description.abstractV diplomové práci se zabýváme alternativní metodou prvopočátečního psaní - zdokonalením výuky psaní v prvním ročníku základní školy. Navrhujeme alternativní metodiku psaní, která by měla zajistit co nejrychlejší a nejefektivnější postup rozvoje písařských dovedností žáků. Navrhovaný postup ke zkvalitnění výuky psaní v elementární třídě se opírá v oblasti teoretické a aplikační o poznatky koncipované J. P. Galperinem v ''teorii formování rozumových operací'' a dále rozpracované doc. PhDr. J. Šemberovou, CSc. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části práce je nastíněn rozdíl mezi klasickou metodou psaní a navrhovanou metodou inovativní. Druhá část diplomové práce je část praktická. Najdeme zde návrh pracovních listů pro výuku prvopočátečního psaní.cze
dc.format58 s., XII. s. příloh
dc.format58 s., XII. s. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPsanícze
dc.subjectprvopočátečnícze
dc.subjectalternativní metodacze
dc.subjectJ. Šemberovácze
dc.subjectpracovní listy.cze
dc.subjectwritingeng
dc.subjectalternativ methodeng
dc.subjectprimordial.eng
dc.titlePsaní písmen alternativní metodoucze
dc.title.alternativeWriting letters in alternative methodseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6582
dc.description.abstract-translatedThe dissertation deals with a progressive method of primordial writing - improvement of teaching writing in the first year at primary school. We suggest an alternative teaching method of writing, which should assure the fastest and the most effective progress in pupils´ scribal skills. The suggested procedure of improvement in teaching method of writing in an elementary class is grounded, in the theoretical and application field, on the knowledge laid out by J.P. Galperin in the ''theory of formation of intellectual operations“ and further elaborated by docent PhDr. J.Šemberova , CSc. The thesis is divided into two sections. The difference between the classical method of writing and the suggested progressive method is outlined in the theoretical part of the thesis. Its second section is practical. It is possible to find here a draft of the worksheets for teaching of primordial writing.eng
dc.date.accepted2008-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠevčíková, Ivana
dc.description.defenceDiplomantka seznámila komisi s cálem a obsahem své práce. Přesně formulovala závěry své práce i s praktickým využitím. Uspokojivě zodpověděla všechny dotazy komise.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam