Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorVoslářová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T11:57:13Z
dc.date.available2021-12-07T11:57:13Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26862
dc.description.abstractV diplomové práci se zabýváme rozvojem psaní u leváků a obtížemi způsobenými nesprávným metodickým vedením. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je nastíněna problematika vzniku leváctví vzhledem k mozkové nesouměrnosti a změnám laterality v průběhu vývoje jedince. Soustředíme se obzvláště na zjištění laterality a správné metodické vedení při psaní levorukých dětí. Druhá část diplomové práce je část praktická. V ní vytváříme návrh písanky pro levoruké děti, tj. písanky s nulovým sklonem písmen a psacích prvků, který je pro leváky přirozenější na rozdíl od sklonu, který je uváděn v běžných písankách. Práce je doložena přílohovým materiálem.cze
dc.format73s., 57s.obr. příloh
dc.format73s., 57s.obr. příloh
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectleváctvícze
dc.subjectlevorukostcze
dc.subjectlateralitacze
dc.subjectleft-handed pupilseng
dc.titleRozvoj grafomotoriky a psaní u levákůcze
dc.title.alternativeDevelopment of Graphic-motor and Writing Skills of Left-handed Pupilseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6588
dc.description.abstract-translatedIn our thesis we deal with the development of writing skills of left-handed children and with dificulties which are caused by uncorrect methodological help. Our thesis is divided into two parts. In the theoretic one we outline problems of the occurrance of the left-handness with regard to the brain asymmetry and changes of the laterality during person’s development. We focus on the way how to recognize wether the child is the left-hander or the right-hander and on the correct methodological help with writing of left-handed children. The other part of our thesis is practical part. In this part we make the concept of the copy-book for left-handed children, it means the copy-book with the neutral slope of letters. This neutral slope is more natural for left-handers. The thesis is documented with supplementory material.eng
dc.date.accepted2008-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ(AJ)-SPGcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠevčíková, Ivana
dc.description.defenceDiplomantka seznámila členy komise s cílem a obsahem své práce. Zdárně obhákila závěry své práce. Zodpověděla všechny otázky členů komise.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam