dc.contributor.advisor | Švejda, Gabriel | |
dc.contributor.author | Samcová, Štěpánka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-07T11:57:14Z | |
dc.date.available | 2021-12-07T11:57:14Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.date.submitted | 2008-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26863 | |
dc.description.abstract | Téma diplomové práce patří svým charakterem do oboru pedagogické psychologie a sociologie výchovy. Práce pojednává o výhodách vzdělávání romských žáků ve waldorfských školách. Pracuji s termíny: edukace, romská menšina, kognitivní determinanty, waldorfská pedagogika.
Cílem práce je seznámení s problematikou vzdělávání romských dětí, celkové seznámení s romskou menšinou žijící v České republice, seznámení se způsobem výchovy romských dětí v závislosti na školní úspěšnosti, popsání kognitivních determinantů romských žáků ve vztahu k jejich školní efektivnosti a doložení výhod waldorfské pedagogiky pro romské děti v kontrastu tradičního školství. | cze |
dc.format | 92 s. | |
dc.format | 92 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | edukace | cze |
dc.subject | romská menšina | cze |
dc.subject | kognitivní determinanty | cze |
dc.subject | waldorfská pedagogika | cze |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | Roma minority | eng |
dc.subject | cognitive determinants | eng |
dc.subject | Waldorf pedagogy | eng |
dc.title | Edukace rómských žáků v alternativních formách vzdělávání se zaměřením na Waldorfskou školu | cze |
dc.title.alternative | Education of Romanies Pupils in Alternative Shapes of Education Focused on Waldorfs Schoul | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 6590 | |
dc.description.abstract-translated | The subject of the diploma thesis belongs due to its character to the domain of educational psychology and sociology of education. The thesis deals with the advantages of education of Romani children in Waldorf schools. The key terms are: education, Roma minority, cognitive determinants, Waldorf pedagogy.
The aim of the thesis is to introduce the questions of education of Romani children as well as the general information about the Roma minority in the Czech Republic, the methods of education of Romani children in dependence on their school achievements, the description of cognitive determinants of Romani pupils in relation to their school efficiency and the demonstration of advantages of Waldorf pedagogy for Romani children comparing with the traditional educational system. | eng |
dc.date.accepted | 2008-05-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-HV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Somr, Miroslav | |