Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠvejda, Gabriel
dc.contributor.authorSamcová, Štěpánka
dc.date.accessioned2021-12-07T11:57:14Z
dc.date.available2021-12-07T11:57:14Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26863
dc.description.abstractTéma diplomové práce patří svým charakterem do oboru pedagogické psychologie a sociologie výchovy. Práce pojednává o výhodách vzdělávání romských žáků ve waldorfských školách. Pracuji s termíny: edukace, romská menšina, kognitivní determinanty, waldorfská pedagogika. Cílem práce je seznámení s problematikou vzdělávání romských dětí, celkové seznámení s romskou menšinou žijící v České republice, seznámení se způsobem výchovy romských dětí v závislosti na školní úspěšnosti, popsání kognitivních determinantů romských žáků ve vztahu k jejich školní efektivnosti a doložení výhod waldorfské pedagogiky pro romské děti v kontrastu tradičního školství.cze
dc.format92 s.
dc.format92 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectedukacecze
dc.subjectromská menšinacze
dc.subjectkognitivní determinantycze
dc.subjectwaldorfská pedagogikacze
dc.subjecteducationeng
dc.subjectRoma minorityeng
dc.subjectcognitive determinantseng
dc.subjectWaldorf pedagogyeng
dc.titleEdukace rómských žáků v alternativních formách vzdělávání se zaměřením na Waldorfskou školucze
dc.title.alternativeEducation of Romanies Pupils in Alternative Shapes of Education Focused on Waldorfs Schouleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6590
dc.description.abstract-translatedThe subject of the diploma thesis belongs due to its character to the domain of educational psychology and sociology of education. The thesis deals with the advantages of education of Romani children in Waldorf schools. The key terms are: education, Roma minority, cognitive determinants, Waldorf pedagogy. The aim of the thesis is to introduce the questions of education of Romani children as well as the general information about the Roma minority in the Czech Republic, the methods of education of Romani children in dependence on their school achievements, the description of cognitive determinants of Romani pupils in relation to their school efficiency and the demonstration of advantages of Waldorf pedagogy for Romani children comparing with the traditional educational system.eng
dc.date.accepted2008-05-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-HV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSomr, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam