Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJandová, Renata
dc.contributor.authorKubešová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-07T11:57:29Z
dc.date.available2021-12-07T11:57:29Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-06-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26878
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo zaměření se na vztahy mezi tradiční klasifikací a nově proklamovaným slovním hodnocením. Nejprve jsem popsala základní kritéria, funkce, typy a specifika školního hodnocení a následně jsem se zabývala přiblížením základních atributů, které sebou slovní hodnocení přináší. Nezůstala neopomenuta ani nová pedagogická reforma, poukazující na důležitost slovního hodnocení, v souvislosti se zavedením klíčových kompetencí. Snažila jsem se přiblížit současné názory a pohledy rodičů, učitelů a dětí na význam obecného hodnocení v konfrontaci s názory na hodnocení slovní. V praktické části jsem se prostřednictvím dotazníku zaměřila na názory a informovanost učitelů II. stupně základních škol na slovní hodnocení. Pedagogové byli tázáni, zda působí na škole uplatňující již slovní hodnocení, považují-li slovní hodnocení za účelnější formu hodnocení než je klasifikace, do jaké míry byli o slovním hodnocení informováni ze strany školství nebo zda se domnívají, že slovní hodnocení může přispět ke zlepšení výkonu žáka. Zajímal mě také v případě možnosti druh hodnocení, který by pedagog volil podle svého osobního přesvědčení. Všechny názory byly prostřednictvím statistické metody vyhodnoceny a graficky znázorněny.cze
dc.format108 s.
dc.format108 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjecthodnocenícze
dc.subjecttypy hodnocenícze
dc.subjectslovní hodnocenícze
dc.subjectslovní hodnocení X klasifikace.cze
dc.titleSlovní hodnocení na II. stupni základní školycze
dc.title.alternativeVerbal assessment at the second stage of primary schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6660
dc.description.abstract-translatedThe target of my dissertation was to get a closer look at relations between the traditional classification and newly proclaimed verbal evaluation. First of all I have described the basic criteria, types and specifics of the common school classification and consequently I have considered an approximation of basic attributes, which are brought along with the verbal evaluation. Left out has not been even the new pedagogical reform, which shows the importance of the verbal evaluation with regards to implementation of key competences. My target was to approximate current opinions and insight of parents, teachers and students on the meaning of the common classification in confrontation to opinions regarding the verbal evaluation. In practice, by the means of the questionnaire, I have focused on opinions and awareness of teachers at the II. stage of elementary schools regarding the verbal evaluation. Pedagogues were asked what is the effect of the applied verbal evaluation, if they consider it as more efficient type of an evaluation than is the classification, how thoroughly were they informed by the national educational system regarding the verbal evaluation and if they believe that the verbal evaluation can contribute to improvement of the student’s performance. I was also interested to know, what kind of evaluation the pedagogue would choose from his own confidence, if he could make the choice. All opinions were evaluated by the means of the statistic method and diagrammatized.eng
dc.date.accepted2008-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHavelka, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam