Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMan, František
dc.contributor.authorManková, Zuzana
dc.date.accessioned2021-12-07T11:57:30Z
dc.date.available2021-12-07T11:57:30Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/26879
dc.description.abstractDiplomová práce ''Sociální vývoj v období adolescence'' má teoreticko-empirický charakter. V teoretické části se práce zabývá termíny dospívání, adolescence, sociální vývoj, emocionalita, identita a socializace. Dále popisuje jednotlivé fáze adolescence. Pozornost je věnovaná i sociálním a psychologickým charakteristikám adolescentů. Dále nás stručně seznamuje s charakteristikou středních škol. Praktická část se zabývá dotazníky a testy osobnosti, které byly vyplněny studenty prvního, druhého a třetího ročníku víceletého gymnázia. Cílem praktické části je objasnit vztahy adolescentů ke studiu, k sobě samému, k autoritám a vrstevníkům. Praktická část zjišťuje i kognitivní a emoční vyspělost a žebříčky hodnot dotazovaných adolescentů. Navíc měla ukázat případné rozdíly ve vývoji a vyspělosti chlapců a dívek.cze
dc.format130 s.
dc.format130 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdospívánícze
dc.subjectadolescencecze
dc.subjectsociální vývojcze
dc.subjectemocionalitacze
dc.subjectidentitacze
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjectsocial developmenteng
dc.subjectemotionalityeng
dc.subjectidentityeng
dc.subjectsocializationeng
dc.titleSociální vývoj v období adolescencecze
dc.title.alternativeSocial development in the period of adolescenceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag6661
dc.description.abstract-translatedThe thesis, ''Social development in the time of adolescence'', has a theoretic-empirical character. It deals with terms of adolescence, social development, emotionality, identity and socialization in the theoretical part. It also describes individual phases of adolescence, social and psychological features of adolescents. The thesis also gives brief information about characteristics of secondary schools. Practical part deals with questionnaires and personality tests which were fulfilled with the first, the second and the third year students of multi-year gymnasium. Illustration of attitudes to studies and relationship with oneself, authorities and with contemporaries are the main aims of the practical part. The survey deals with cognitive and emotional maturity and with the scale of significance of adolescents as well. It also should point out potential differences between evolution and maturity of boys and girls.eng
dc.date.accepted2008-05-13
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNJ-Bi/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJandová, Renata


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam